Gå til innhold

Amerikansk revolusjon i Assassin's Creed? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Og det er ikke maktkamp og syke konspirasjoner i en borgerkrig? ;)

Hehe, joda. Det jeg er mest skeptisk til er hvordan krigføringen/snikdrapene blir. Regner med vaktene i byen vil gå rundt med skytevåpen, og det ser jeg ikke hvordan skal fungere.

 

Det kan virke litt teit, men tenker man etter er det vanskelig å skyte rundt hjørner og opp på hustak fra bakkenivå. Dessuten kan vaktene ikke bare plaffe deg ned når du står i en folkemengde. ;) Det er mange snikespill fra før som håndterer sterkere saker enn skytevåpen helt fint, så hvorfor skulle AC3 slite med det samme?

Jeg vil si det er stikk motsatt. De kunne dratt den helt ut og laget et helt annet spill, men alt tyder på at det blir gode, gamle AC tvers gjennom.

 

"Om spillet skriver magasinet at utviklerne har brukt tre år på utviklingen og «tenkt nytt om alle elementene i serien»" (pressfire)

 

Med dette i bakhodet, og det faktum at det tar plass under en revolusjon, så kan det kanskje være at de har gått tilbake til tegnebordet og prøvd å komme opp med noe nytt og markant annerledes. Som en revolusjon for spillserien.

 

Det er lov å håpe, i det minste.

 

Tror ikke vi bør ta den der så altfor seriøst. De kan ikke tenke nytt om "alle elementene i serien" uten å gjøre det til et helt annet spill, men skjermbildene viser tydelig at det fortsatt i bunn og grunn er AC. Sånn jeg tolker det er det en ny hovedperson i fortiden, en ny tidsperiode, nytt land, nye fiender og så videre. Sannsynligvis vil vi få nye våpen og alt det der i tillegg, for å nevne noe. Men selve spillbarheten blir nok den samme som før. Parkour, snikmord, gjemme seg i folkemengder og så videre. For å sette det på spissen kan de ikke "tenke nytt om alle elementene i serien" og lage et FPS. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror ikke vi bør ta den der så altfor seriøst. De kan ikke tenke nytt om "alle elementene i serien" uten å gjøre det til et helt annet spill, men skjermbildene viser tydelig at det fortsatt i bunn og grunn er AC. Sånn jeg tolker det er det en ny hovedperson i fortiden, en ny tidsperiode, nytt land, nye fiender og så videre. Sannsynligvis vil vi få nye våpen og alt det der i tillegg, for å nevne noe. Men selve spillbarheten blir nok den samme som før. Parkour, snikmord, gjemme seg i folkemengder og så videre. For å sette det på spissen kan de ikke "tenke nytt om alle elementene i serien" og lage et FPS. ;)

 

 

Kan se for meg mye nytt og spennende i forhold til tett skog, som ikke har blitt gjort i AC før.

Noe "Snake Eater"-ish.

 

Sier det igjen; Det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

 

Tror ikke vi bør ta den der så altfor seriøst. De kan ikke tenke nytt om "alle elementene i serien" uten å gjøre det til et helt annet spill, men skjermbildene viser tydelig at det fortsatt i bunn og grunn er AC. Sånn jeg tolker det er det en ny hovedperson i fortiden, en ny tidsperiode, nytt land, nye fiender og så videre. Sannsynligvis vil vi få nye våpen og alt det der i tillegg, for å nevne noe. Men selve spillbarheten blir nok den samme som før. Parkour, snikmord, gjemme seg i folkemengder og så videre. For å sette det på spissen kan de ikke "tenke nytt om alle elementene i serien" og lage et FPS. ;)

 

 

Kan se for meg mye nytt og spennende i forhold til tett skog, som ikke har blitt gjort i AC før.

Noe "Snake Eater"-ish.

 

Sier det igjen; Det er lov å håpe.

 

Ja, det blir nok mye nytt. Spesielt etter så lite variasjon mellom AC2, Brotherhood og Revelations, så de trenger virkelig å innføre nye ting. Å lage AC2 om igjen i borgerkrigen går ikke. Men samtidig må det jo fortsatt være AC hele veien, selv i skogen. Men ja, vi får håpe. :)

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at AC III heller ikke blir det siste spillet i serien, noen som kan bekrefte dette? Personlig så var det mange andre settinger jeg håpet vel så mye på som den amerikanske revolusjon, men sier meg enig i at dette virker som en ny og frisk start etter Ezio-triologien. Håper likevel de gjør noe av det samme med AC 3 som de gjorde med 2ern, altså lager et par oppfølgere med den nye snikmorderen. I så fall hadde det jo vært helt perfekt med den franske revolusjon og London som de oppfølgende spillene. I denne settingen/tidsperioden tror jeg virkelig de kan lage noen fantastiske spill med det grunnlaget de har.

Endret av Nycolan
Lenke til kommentar

Mener å ha lest at AC III heller ikke blir det siste spillet i serien, noen som kan bekrefte dette? Personlig så var det mange andre settinger jeg håpet vel så mye på som den amerikanske revolusjon, men sier meg enig i at dette virker som en ny og frisk start etter Ezio-triologien. Håper de gjør noe ala AC II-spillene, altså lager et par oppfølgere med den nye snikmorderen. I så fall hadde det jo vært helt perfekt med den franske revolusjon og London som de oppfølgende spillene. I denne settingen/tidsperioden tror jeg virkelig de kan lage noen fantastiske spill med det grunnlaget de har.

jeg kan ikke bekrefte, men jeg mener å ha lest at dette muligens blir det siste om Desmond, men serien vil fortsette i sitt full fem, omtrent.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at AC III heller ikke blir det siste spillet i serien, noen som kan bekrefte dette? Personlig så var det mange andre settinger jeg håpet vel så mye på som den amerikanske revolusjon, men sier meg enig i at dette virker som en ny og frisk start etter Ezio-triologien. Håper de gjør noe ala AC II-spillene, altså lager et par oppfølgere med den nye snikmorderen. I så fall hadde det jo vært helt perfekt med den franske revolusjon og London som de oppfølgende spillene. I denne settingen/tidsperioden tror jeg virkelig de kan lage noen fantastiske spill med det grunnlaget de har.

jeg kan ikke bekrefte, men jeg mener å ha lest at dette muligens blir det siste om Desmond, men serien vil fortsette i sitt full fem, omtrent.

Ok, blir spennende å se hvordan de løser dette... Uansett, gleder meg som en unge allerede. :D

Lenke til kommentar

Assassin's Creed 3 details revealed

 

Blir bra dette her. Kanskje grunn nok til å kjøpe Wii U til jul. :)

Nå blir dette kanskje litt dobbeltmoral fra min side siden jeg nettopp kjøpte en Vita med Rayman Origins, men likevel, hvorfor kjøpe en konsoll for å spille et spill som er på flere andre plattformer du sannsynligvis allerede eier?

 

Beklager spørsmålet hvis du verken eier en brukbar spill-pc, 360 eller PS3.

 

håper det blir mer eller mindre historisk korrekt, og ikke en glorifisering av amerikanere. Det siste jeg vil gjøre er å fighte for the home of the "brave"

Enig her. Håper virkelig at vi slipper noe sånt, og det tror jeg nok Ubi har vett nok til å unngå. Studioet er jo ikke amerikansk hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Den Defense will not return"

 

129203897067520700.jpg

Word.

 

Dawg, you be philosophin' and shit, yo. I mean, that shit there was deep and what not. Fo realz.

 

In other news: "Den defense" var en total skivebom! Ikke bare var det tungvint (syntes jeg), men unødvendig også. Jeg er meget fornøyd med at de har fjernet det tøvet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er mulig å bestille to "Collector's Edition":

1. Join or die edition til 639 kr

2. Freedom edition til 799 kr

 

Selv går jeg nok for Freedom-versjonen, kun fordi den inneholder et ekstra mission. Ellers er det ganske likegyldig for meg om jeg får en figur eller medaljong, men ville nok valgt figuren hvis jeg hadde fått valget uansett.

 

EDIT: Enkelte nye ting kommer fram i Gamereactors "sniktitt" av spillet.

Endret av Nycolan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...