Gå til innhold

Amerikansk revolusjon i Assassin's Creed? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

"Tidligere har Ubisoft røpet at det neste Assassin's Creed avslutter hele historien. Dette er ikke minst fordi desember 2012 er en viktig del av handlingen, og Ubisoft helst vil bli ferdige før vi når denne tiden i virkeligheten."

 

Mulig jeg tar feil, men de sa vel at AC3 avslutter historien til Desmond, ikke selve serien? Eller rettere sagt kan det nok bli mange flere Assassin's Creed-spill etterhvert, men de vil ikke ha Desmond som hovedperson.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommet flere bilder nå:

 

Gleder meg til flere detaljer, for dette ser spennende ut.

 

Snø? Jakt med pil og bue? Dette kan faktisk bli bra. Minner veldig mye om de andre spillene, men med nok nyvinninger til å gjøre det morsomt. :) Personlig vil jeg prøve å unngå å få vite mer om dette før jeg sitter med det i hendene. Blir kjedelig å spolere for mye. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli spennende. De mest håndfaste ryktene gikk enten på Den Amerikanske Revolusjonen eller Egypt. Jeg er forsåvidt glad det ble Amerika siden Egypt nok hadde blitt veldig likt både AC 1 og AC Revelations.

 

Ser du bort fra arkitekturen har det jo ikke vært noen forskjell fra AC1 og helt fram til Revelations, ifølge bildene kan det jo hende vi nå får løpe litt i skogen, oppleve litt tømmerhytter o.l.

 

Jeg er meget positivt innstilt, AC-serien er veldig solid selv om den har hatt noen pluss og noen minuser. Om det er sant at de avslutter historien med Desmond nå, men fortsetter serien vil det glede meg stort! Vet ikke hvorfor, men jeg har aldri blitt helt dratt inn i Desmond sin del.

Lenke til kommentar

Ser sykt bra ut! Kudos til utvikleren som ikke gjør som alt for mange andre, stagnerer og bare roter rundt i den samme suppa slik at "fansen" får det som dem vil....nei det her liker jeg bare mer å mer!

 

Jeg vil si det er stikk motsatt. De kunne dratt den helt ut og laget et helt annet spill, men alt tyder på at det blir gode, gamle AC tvers gjennom.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli spennende. De mest håndfaste ryktene gikk enten på Den Amerikanske Revolusjonen eller Egypt. Jeg er forsåvidt glad det ble Amerika siden Egypt nok hadde blitt veldig likt både AC 1 og AC Revelations.

 

 

Tror det kunne vært ganske fett med Egypt. Spesielt hvis de la tidsperioden når de bygget pyramiden i Gaza. Litt maktkamp, syke konspirasjoner kunne det blitt bra!

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli spennende. De mest håndfaste ryktene gikk enten på Den Amerikanske Revolusjonen eller Egypt. Jeg er forsåvidt glad det ble Amerika siden Egypt nok hadde blitt veldig likt både AC 1 og AC Revelations.

 

 

Tror det kunne vært ganske fett med Egypt. Spesielt hvis de la tidsperioden når de bygget pyramiden i Gaza. Litt maktkamp, syke konspirasjoner kunne det blitt bra!

 

Du har et poeng, men du må vel også innrømme at "settingen" har vært nærmest identisk i alle AC-spillene? Sett husene fra Italia/Konstantinopel inn i det første AC-spillet og vica versa så ville du merke null forskjell i gameplay.

 

Ja, det kunne vært moro å klarte opp pyramidene eller noe sånt, men det hadde stoppet der. Det hadde vært den eneste nyvinningen. Siden det nå blir plassert i Amerika så åpner det mange nye muligheter for endringer i gameplayet.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan bli spennende. De mest håndfaste ryktene gikk enten på Den Amerikanske Revolusjonen eller Egypt. Jeg er forsåvidt glad det ble Amerika siden Egypt nok hadde blitt veldig likt både AC 1 og AC Revelations.

 

 

Tror det kunne vært ganske fett med Egypt. Spesielt hvis de la tidsperioden når de bygget pyramiden i Gaza. Litt maktkamp, syke konspirasjoner kunne det blitt bra!

 

Du har et poeng, men du må vel også innrømme at "settingen" har vært nærmest identisk i alle AC-spillene? Sett husene fra Italia/Konstantinopel inn i det første AC-spillet og vica versa så ville du merke null forskjell i gameplay.

 

Ja, det kunne vært moro å klarte opp pyramidene eller noe sånt, men det hadde stoppet der. Det hadde vært den eneste nyvinningen. Siden det nå blir plassert i Amerika så åpner det mange nye muligheter for endringer i gameplayet.

 

Hm, jo du har vel rett. Er vel mest tidssettingen jeg overhodet ikke finner engasjerende. Jeg føler også at man velger å ha så mange spill bygget rundt borgerkrigen og revolusjonen fordi de fleste spillerne er Amerikanske, og ikke fordi det er de som tilbyr mest.

Lenke til kommentar

Jeg vil si det er stikk motsatt. De kunne dratt den helt ut og laget et helt annet spill, men alt tyder på at det blir gode, gamle AC tvers gjennom.

 

"Om spillet skriver magasinet at utviklerne har brukt tre år på utviklingen og «tenkt nytt om alle elementene i serien»" (pressfire)

 

Med dette i bakhodet, og det faktum at det tar plass under en revolusjon, så kan det kanskje være at de har gått tilbake til tegnebordet og prøvd å komme opp med noe nytt og markant annerledes. Som en revolusjon for spillserien.

 

Det er lov å håpe, i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...