Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Safari er ihvertfall den nettleseren jeg har irritert meg minst over. På android er det alltid irritasjonsmomenter som dårlig tilpassede sider eller generell dårlig ytelse etc.

 

EDIT: Stor brøler

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan i *beep* logger jeg ut fra spotify-appen? Kona var innlogget på facebook, så da hopper spotify på den kontoen, det var ikke hjelp i å bytte konto på facebook, fortsatt konas spotify-konto som kommer opp. Det er sikkert lett (som det meste annet på iOS, sånn bortsett fra at ingenting virker å være der det skal være...), men hvor???

Lenke til kommentar

Da har ZooGue-folioen endelig kommet. Så langt så bra. Tok litt over en uke for frakt fra USA. Fordelen med denne, kontra andre folioer, er at den kan justeres til alle vinkler, samt at den har magnet i coveret for sleep-wake funksjonen. Anbefalt.

post-66416-0-23929400-1336400318_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har faktisk endt opp med vanlig Apple Smart Cover da jg sytes de andre rett og slett bygger for mye å gjør den ellers spinkle iPaden for tykk og upraktisk.

 

Vet at det ikke beskytter spesielt godt, men det er behagelig og jeg skal overleve med noen skrammer og merker i aluminiumen på baksiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det nærmeste du kommer er vel kamera-kittet, som kan importere bilder, som følger standard kamera navnestandard og ligger i riktig mappe(?).

Meget begrenset hva minnekortleseren kan gjøre, i praksis bare importere bilder og film fra kamera.

En liten workaround er å vistnok å legge inn vanlige filmer i samme format og med samme navnestandard som ett vanlig kamera, du kan da importere de og se dem på iPaden, om det er for filmer du ønsker det.

Lenke til kommentar

Det nærmeste du kommer er vel kamera-kittet, som kan importere bilder, som følger standard kamera navnestandard og ligger i riktig mappe(?).

Meget begrenset hva minnekortleseren kan gjøre, i praksis bare importere bilder og film fra kamera.

En liten workaround er å vistnok å legge inn vanlige filmer i samme format og med samme navnestandard som ett vanlig kamera, du kan da importere de og se dem på iPaden, om det er for filmer du ønsker det.

 

Takk for svar

 

På min Asus Prime er det minnekortleser i docken. Dette er meget hendig hvis jeg er på tur å tar bilder med DSLR kameraene. Så jeg lurte bare på om Ipad 3 hadde samme mulighet. Primen støtter jo SD kort som jeg bruker i kameraene mine

Lenke til kommentar

Finnes det forøvrig et NRK iPad streame app? Finner bare den for iPhone. Men den blir litt i det minste laget.

 

NRK skal gå vekk fra apper, de skal heller streame direkte i nettleseren. Dette finnes bare i beta enda, men det fungerer ikke så værst. Bare skriv adressen tv.nrk.no i safari.

Lenke til kommentar

Hadde en liten opplevelse med iPad 3 ista. Spilte order chaos online (forøvrig ganske kult mmorpg)

 

Ipaden var nesten utladet slik at jeg satte i strømmen fra veggkontakten og den var på 3%

 

Så begynner jeg og spille og etter omtrent 15 min så slår hele dritten seg av.. Da var den tom for strøm?!?! Så jeg lar den lade litt i 5 min og nå er den på igjen.

 

Greit nok at noen spill sluker en del strøm o.l men kan man bruke mer strøm enn den strømmen man får av laderen i veggen?! Har aldri opplevd noe lignende.

 

Andre erfaringer med dette eller er det min iPad som har noe kødd med batteriet?

Den var forøvrig veldig varm også på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...