Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at jeg kommer til å lese gjennom 48 sider i denne tråden - er det noen som har tips til skinn-mappe til iPad? Bør kunne bestilles i Norge. Trenger selvfølgelig ikke være ekte skinn, vil bare ha noe som ser litt bra ut. Og helst ikke over 500 spenn. :)

 

Kunne egentlig tenkt meg en office-mappe, med ipad på ene siden og plass til papirer og kulepenn på andre siden. Vet ikke om det fins.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å bruke en annen nettleser. Har alle bokmerkene og hurtiglenkene lagt inn på Dolphin nå.

 

Har link men det står at jeg må ha flash for å se bildene. Kan ikke se noen vei utenom. Dårlig da jeg bruker denne siden ofte og de bruker kun slike flash bilder for å vise benchmarks-resultater.

Lenke til kommentar

Yes, det er den! Har sett litt reviews av den, og virker ganske bra. Ekte skinn (ikke kunstig skinn), autowake-funksjon, magnetlukking (slipper at den åpner seg hele tiden/må ha stropp), OK beskyttelse, alle porter åpne, kameraåpning, mange mulige posisjoner.

 

Og så er den ikke så dyr heller da. Mine foreldre kjøpte en på eplehuset som kostet 500 kroner, var ikke så veldig imponert over den til den prisen.

 

Da var det bare å kjøpe en iPad da.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...