Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Men selger må sørge for å at den er lovlig salg, hvis ikke så den ulovlig.

Muligens det er bare å sette maks fart 24 i instillingene, men det må selger gjøre som standard. Kan virkelig ikke forstå selger kan slippe unna med slik ganske useriøst og urettferdig.

 

Du mener det er URETTFERDIG at folk kan selge en vare, hvor det står klart og tydelig at den ikke er ment for bruk i Norge?

 

Slik jeg leser det, er den lovlig å omsette, men ikke å bruke. Da er det lite å klage på selgeren for her. Eller mener du at folk risikerer å bli lurt fordi de ikke engang gidder lese hva de kjøper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva mener du da elkjøp\komplett slutter å selge ting som går fortere en 24 km/t?

 

For det blir jo litt som å selge piratkopi man sier er kopi av orginalt produkt.

Så fremdeles er det ulovlig men som oftes straffes kjøperen og ikke selgeren.

Fordi siden den er like kraftig som trimmet moped eller motorsykeler taper selgeren å sette fartsperre derfor selges en for å gå 100 km/t.

 

Nå vet jeg lite om hva maks tilatte vekt på slike sykler er, om man kan sykkle med 100 kg last i tillegg.

For hvorfor skal jo folk betale 20 000 - 30 000 kr for slike produkter når sykler til 5000 kr gjør samme jobb til lavere pris.

 

Er egentlig snakk om medvikning til ulovlig salg så selgeren burde fått bot for å ikke fjernet produktet. Men siden selgeren taper på å fjerne produktet, så ønsker de heller kjøper skal tape.

 

Men fant denne:

Kjøpe noe slikt i 2019 til 10 000 kr sier seg selv.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

Siden det er R0 er den ganske ny, prøv 4000-4500 og se hva du får av bud kanskje?

Hvorfor skal du selge den?

 

Har fått en del lave bud i mine øyne, så vet ikke om prisen er for høy, har egentlig lyst på noe annet da jeg ikke takler å se 4 slots på en side av cpuen. OCD

 

 

 

Er den kjøpt som bedrift er vel den ikke mye verdt om en er eldre en 1 år, for flest vil ha kvittering med tanke på garanti ellers tviler jeg på betalingsvillingheten er veldig stor.

Det er kjøpt privat av meg hos Netonnet, så garantier er det ingen problemer med i alle fall. 

 

kjørt på ganske ok temp med klokk på 4.8 er det vel( igrunn stock når sjekker boost), ikke delidded.

Endret av Handlepose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...