Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banker riktignok fortsatt majoriteten av dusinvare TVer i samme prisklasse å gjerne litt over når det kommer til bildekvalitet ;)

 

5000 er dog i drøyeste laget for en 50" Plasma. Jeg fikk igjen 4500 for min 65" VT30 Plasma.

 

Til referanse så ga jeg 8000 for en 65" VT60 i fjor, Panasonic sin siste toppmodell før de kasta inn håndkleet på Plasma.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Tja, QLED begynner å bli billig, når du drar inn 4K og HDR i bildet også, så tror jeg ikke det stemmer like godt som for noen år siden.

 

4K og HDR betyr nada om panelet ikke er bra nok. Har en 4K HDR LG på soverommet, og en 1080P VT60 Plasma i Stua, Sortnivå kan ikke engang sammenlignes, for ikke å nevne backlightbleed som er helt jævlig på LG'en. Det er dog ingen QLED, så det er sagt.

 

Jeg tar en Plasma over en LCD anyday.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4K og HDR betyr nada om panelet ikke er bra nok. Har en 4K HDR LG på soverommet, og en 1080P VT60 Plasma i Stua, Sortnivå kan ikke engang sammenlignes, for ikke å nevne backlightbleed som er helt jævlig på LG'en. Det er dog ingen QLED, så det er sagt.

 

Jeg tar en Plasma over en LCD anyday.

This, prøvde selv en Samsung qled q8fn (fald). Gikk rekk tilbake på åpent kjøp. Søppel TV. Kom fra en kuro så oled var eneste utvei viste det seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

This, prøvde selv en Samsung qled q8fn (fald). Gikk rekk tilbake på åpent kjøp. Søppel TV. Kom fra en kuro så oled var eneste utvei viste det seg

 

Hadde blitt OLED på meg også uten tvil om jeg skulle hatt ny TV nå, men jeg kommer til å ruge på Plasma litt til, synes bilde er helt konge selv om det "bare" er fullHD .

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...