Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt melding å sagt at jeg er interessert, spurte i tillegg hva han ga for den, og hvor lenge han hadde hatt den. Fikk til svar at han hadde gitt over 90K, en gang i 2014.

 

Komplett radiostillhet da jeg spurte etter kvitteringer  :hmm:

Synd for han at hverken jeg eller han kjøpte disse delene nye ;) send meg gjerne dump av denne samtalen, jeg er mann av mitt ord å sender øl, om du er glad i øl :)

Lenke til kommentar

Kan gjerne sende bilde av samtalen på PM. Men tar ikke imot noe hvis jeg ikke kan dokumentere en konfrontering. Noe det ikke ser ut som han vil la meg gjøre.

Haha, det er i orden! skal faktisk fjerne blokkering fra han på Finn å sende han en melding selv, se hva han har å si om saken! 

 

Setter veldig pris på hvem-enn som fant denne annonsen å varslet meg om det, svindel syntes jeg ikke skal gå dør forbi uten en "straff" eller irettesettelse.

Endret av kla3torsk1
Lenke til kommentar

For en nisse, det han prøver seg på er jo ren svindel!

 

ikke engang jeg kjøpte disse delene nye, de er kjøpt fra finn, haha :D

Skjønner ikke helt hva målet hannes er? Ser ut som han har alle komponentene til datamaskinen du solgte til han der Eivind ute til salgs. Prøver han virkelig å bruke dine bilder og late som han har delen og for å motta forhåndsbetaling og deretter ikke sende noe? Han har jo verifisert profil og fullt navn?

Endret av clarke133
Lenke til kommentar

Han tok kontakt med meg og ga meg tidenes skambud på noe jeg hadde ute på finn. Prøvde i tillegg å overale meg at det han bydde var "god pris". Men skjønner ikke helt hva målet hannes er? Ser ut som han har alle komponentene til datamaskinen du solgte til han der Eivind ute til salgs. Prøver han virkelig å bruke dine bilder og late som han har delen og for å motta forhåndsbetaling og deretter ikke sende noe? Han har jo verifisert profil og fullt navn?

Samme han gjorde med meg, bydde meg 10k for hele pcen, men så plutselig var 14500 greit for han, så jeg solgte til en annen , som vist i finn skjermdump i tidligere post! så jeg blokket han og ignorerte han, da han begynte å krangle med meg, over ett produkt jeg allerede hadde solgt!  

 

virker som han har verifisert navn osv i finn, han hevder å ha kjøpt disse deler av Eivind(han jeg solgte den til), noe jeg ikke får til å gå opp, da ha "Eivind" pakke med pc\deler på fredag\mandag.

 

Det er noe som skurrer veldig her!

Lenke til kommentar

Jeg spurte han akkurat om han hadde kvitteringer, tar ikke vare på kvitteringer sier han...

Han sa at det er flere år siden han hadde sett kvitteringene. Men jeg fikk bekreftet at "ingenting er galt med den, så garanti trengs ikke".

 

Etter jeg bydde 24K, tilbød og å beholde halve rammen. Fordi 24000 var litt lite for pcen, og han ville ikke tape så mye penger.

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Så det var du som utløste "har fått bud på 24k" altså :p 

 

Han sa til meg at han måtte lete etter kvitteringene, så skulle han få de av Eivind... Og så var maskina hos faren hans mens han hadde eksamen, plutselig var den i posten når jeg spurte om kvittering eller kontrakt/bevis på at han kjøpte den av Eivind. Blir forvirra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...