Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Hvorfor har denne typen i det hele tatt et kabinett når det rett og slett ikke er plass inne i det?

Tipper han hadde en drøm om et lite, vannkjølt bygg. Han begynte med friskt mot med en 240 rad men fant fort ut at det kjølte som en dass. Deretter begynte frankenstein-prosjektet med ekstra radiator utvendig. :p

 

Så ikke så bra ut det der .. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vannkjøling kan nesten hives i søpla når det er brukt. Sjeldent noe poeng i å selge det mtp. tiden det tar og snever målgruppe, og om man som kjøper "krever" mer enn 50% rabatt bare fordi noe har hatt kjølevæske gjennom seg, er det på tide med en liten "reality check".

Har bøtter og spann med "gammel drit" jeg kunne solgt, men det er jo ikke noe poeng når ubrukte ting til 500kr i butikken ikke kan selges til 150kr på finn, fordi "det er for dyrt". Blir sikkert gjenbruksstasjonen når jeg går lei.

Lenke til kommentar

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=144654839

 

ForundringsPC! Kan vel nesten regnes som både luring og raritet? :p

100% idiot!

Hvem tror han at han lurer :hrm:

 

 

 

(Den har Windows 10) Grunnen til at jeg selger billig er fordi jeg ikke vet specsa og i tillegg er det en liten watermark i hjørnet der det står «aktiver Windows» (se bilde), man ser det så vidt.
Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke at sånt er så ille. Tydeligvis en som ikke har peiling, men legger ut for "lav" pris. Tipper han blir nødt til å oppgi litt mer info før noen biter på, dog.

 

"Hjemmebygget PC fra Dell". Vel, endten er det en hjemmebygget PC eller så er det en Dell PC.

 

Men siden du først nevner pris, så er det vel kanskje så vidt den er gi bort materiale. Den er proppfull av støv og det ser ut som innmaten ikke er endret siden den var ny i 03-04 vil jeg tro. Gjetter på at det sitter Pentium 4, 1GB RAM og et ATI Radeon 9800 PRO i den ;)

 

Forøvrig bemerket jeg meg annonsen fordi selger prøver å ta æren for å ha bygget en Dell :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har merket meg at noen ikke leser hele annonsen på Finn før de spør om noe. Jeg selger nå en kartbrikke for GPS til et bilmerke og presiserer hvilket år det er for. Alikevel spør noen om dette er nyeste fra 2019, selv om det står klart og tydelig året 2017. Svarer da "som det står i annonsen så er det fra..".

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Må nesten spørre hva slags bilmerke er det som krever penger for å oppdatere kartet?

 

Det er mange som krever kjøp av brikke. Det er først de siste par år at det er åpnet mer for oppdatering på annen måte.

 

Prisene er ville og jeg er veldig skuffet over at min bil har så dyr oppdatering på to år gammel bil. Kostet på meg en oppdatering (kartbrikke), da det er behagelig å se guide integrert i display over ratet i tillegg til hovedskjerm.

 

Prisene er makspriser på visse års- og bilmodeller fra:

Mercedes opptil kr 2000,- 

Audi opptil kr 2700,- 

Toyota opptil kr 1600,-

Ford opptil kr 2400,-

 

Litt utenfor trådemne dette her....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...