Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har jo ikke det. Hvis du leser litt rundt figuren, er det han som driver firmaet PCMax, som er den "proffe" byggeren han henviser til. 

På PCMax sidene skryter han av at de kan rengjøre maskinen din så den ser ny ut med en egen teknikk som gjør at alle deler ser helt nye ut. Ganske artig at en "proff" pcbygger har DDR3 på 16000Mhz og en spinnedisk på 72000RPM. Fantastiske deler som vil yte myyyyyyyye bedre en alt annet på finn, helt sant, lover.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en 3770K, så jeg har lagt inn søk med notifikasjoner på det. De dukker opp med jevne mellomrom. Men jeg har vel ventet i snart et år nå, på å finne en "normalt" priset som ikke allerede er solgt i løpet av bare et par timer etter de er lagt ut. 3770K er en latterlig populær CPU på finn.no. Kanskje fordi den er eneste mulige oppgradering for de som kjøpte 3570K i sin tid? Eller så er det militæret eller noe, som trenger dem til et eller annet obskurt utstyr, som bare auto kjøper alle som legges ut... Vel, utenom de sinnssykt overprisede som fra han optimisten der da...

Har 9st, har og ett hk med en 3770K som jeg ikke får i gang, vet ikke om det er cpu eller hk som er problemet.

Men alt er til salgs om prisen er høy nok, så send meg en pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...