Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk faktisk tak i et Gainward GTX 970 til 2K lokalt idag (par uker gammel med kvittering og alt).

 

Kjekt med gode deals iblant  :w00t:

 

Edit: det tastaturet der var nasty! Fatter ikke at noen tror at noen gidder å kjøpe slik... Er jo ikke langt ifra mer støv enn plast på den der  :nei:

Endret av camxer
Lenke til kommentar

 

Grenser til svindel dette her http://www.finn.no/59286470

 

Skrev at det maksimalt var verdt 3-400 kroner. Fikk bare svar om at han ikke var interessert i slike kommentarer...

 

 

Haha.. fikk meg en god latter an han der:P e hadde 9600GT,... å da var e 14år gammel.. nå er jeg 25 liksom... kan ikke tenkte meg hvor gammel GT2200 er xD

 

Jeg vil mene det ikke finnes noe som heter gt2200, men gt220 derimot. Uansett gjør det ikke saken bedre

Lenke til kommentar

 

Grenser til svindel dette her http://www.finn.no/59286470

 

Skrev at det maksimalt var verdt 3-400 kroner. Fikk bare svar om at han ikke var interessert i slike kommentarer...

 

 

Haha.. fikk meg en god latter an han der:P e hadde 9600GT,... å da var e 14år gammel.. nå er jeg 25 liksom... kan ikke tenkte meg hvor gammel GT2200 er xD

 

 

GT 220 er 5 år og 7 måneder. 9600 GT er 7 år og 3 måneder. Sikker på at det ikke var Radeon 9600 (PRO) du hadde da du var 14 år gammel (siden det ble lansert for over 12 år siden), og at det er deg selv du ler av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

3-400 for den saken der er så useriøst at man må lure på om enkelte som poster her inne har mer mellom øra enn disse som legger ut ting på finn. Jeg summet over en realistisk verdi pr del, og 1400 er akseptabelt - men det ville vært langt enklere å selge det der i løse deler fremfor samlet. Kanskje kabinettet f-eks. ville endt på dynga, men mye av innmaten er jo verdt litt del for del her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Aldri kjøp, den svidde også av 8pin og 24-pin på hk. 

 

Var det V1200 Platinum?

 

Jeg husker bare at den var svart og så gammeldags ut. 

Kjøpte den å finn, den kortsluttet og tok med seg resten, svidde alt i andre enden av kontaktene. 

Det kan jo skje, har noen bilder av den, skal finne de. 

Lenke til kommentar

 

 

Aldri kjøp, den svidde også av 8pin og 24-pin på hk. 

 

Var det V1200 Platinum?

 

Jeg husker bare at den var svart og så gammeldags ut. 

Kjøpte den å finn, den kortsluttet og tok med seg resten, svidde alt i andre enden av kontaktene. 

Det kan jo skje, har noen bilder av den, skal finne de. 

 

 

Jeg vet bare att V1200 Platinum er en Seasonic XP3 med annen vifte, så høres rart ut att det skal være noe ræl. :p. Om det var en slik da.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

X1900XTX ja  :love:

4500 kosta det meg, og det fungerer ennå (!!). Står i nettbank-desktopen til en kollega.

 

 

Godt gammelt skjermkort til en billig penge. Haha.

Jeg har et slikt et liggende selv, og det finnes ikke drivere til windows 7/8 engang. Ville ikke solgt det for over 50kr.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57485823

 

Noen tror tydeligvis på julenissen. Husker jeg hadde X1900XT, det var vel i 2006.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...