Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

 

 

Nå er den faktisk nede i 10 000kr.. Ville heller ikke kjøpt den for det når en kan få alt nytt for under 115000..

 

Håper du får alt nytt for 115 000 ja :p

 

Haha

Ja, ble en null for mye der :p Kanskje ej skulle kjøpt dette og lagt det ut på finn for 180 000

 

 

Gjør det, god økonomi i prosjektet altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herre... prøver å skaffe meg en sokkel 1155 CPU til media-PCen. Men er ikke interessert i å bruke så mye penger på den, da den gamle i5-750 egentlig var bra nok. (Men umulig å få tak i skikkelig hk til dem)

 

Så gikk på bruktmarkedet, og bydde på en 3770k. De har jo vært på rundt 2200-2300kr i årevis, og sett de nede i 2000kr da haswell kom. Men nei, andre folk hadde allerede kjøpt den til utrolige 2000kr brukt... Skjer med verden? Selv om 4790k er vel ventet til 2400kr ish (samme som 4770k) så går tydeligvis gamle middelklassemodeller til nær fullpris.

Sukk...

 

Kunne jo like godt kjøpt 1150 hk og kjøpt haswell for samme pris.

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg solgte min golden 3770k for 1200kr :p Den var delidded og kald som f :D

 

Dog den forsvant ikkje lengre enn til en venn av meg som bruker den på luft. Silver Arrow som også kommer fra meg. Synn at han bare kjører stock hastighet :hm:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg solgte min golden 3770k for 1200kr :p Den var delidded og kald som f :D

 

Dog den forsvant ikkje lengre enn til en venn av meg som bruker den på luft. Silver Arrow som også kommer fra meg. Synn at han bare kjører stock hastighet :hm:

Bytt venner :dremel:

Lenke til kommentar

 

 

Ja jeg synes jeg var generøs med 1400-1450kr... så om noen ønsker å selge deres, så står tilbudet. :p

Har en 4770k du kan få for samme pris :p

Ahh FML! XD for da må jeg ha nytt hk. :p

 

Noen som skal ha et 1155 z77 m-itx? :p

 

 

Hvilken modell er kortet? Er muuuligens interessert.

Lenke til kommentar

 

 

Denne kan jeg like kjenner jeg thumbup.gif

 

Her er enda et par optimister(tror det er mange av de på finn.no)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32632814

 

 

Akkurat den ble jeg direkte kvalm av, 18,900 ?? for den prisen hadde jeg fått en KNALL PC + mer
Dette er jo direkte svindel. For 18900 får du jo en MYE bedre pc enn den der. Får håpe at ingen går på denne... Endret av Jedi Jordal
Lenke til kommentar

 

 

 

Denne kan jeg like kjenner jeg thumbup.gif

 

Her er enda et par optimister(tror det er mange av de på finn.no)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32632814

 

 

Akkurat den ble jeg direkte kvalm av, 18,900 ?? for den prisen hadde jeg fått en KNALL PC + mer
Dette er jo direkte svindel. For 18900 får du jo en MYE bedre pc enn den der. Får håpe at ingen går på denne...

Det er ikkje svindel, men helt klart overpriset. Litt greitt å skille disse to tingene, da svindel er straffbart ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...