Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kom Vitaen frem i dag, fantastisk maskin! MEN! Det er en død, rød piksel nede i venstre hjørne.. Pokker altså! Satser på at jeg får en erstatningsenhet så fort som mulig, kan ikke leve med den pikselen :closedeyes:

Har OLED mura på min, heldigvis vises dette bare når man slår av op på VItaen,

Det kuleste er at det faktisk ser ut som en loading screen fra et spill, så ingen klaging fra meg.

Lenke til kommentar

Er Persona 4 Golden kun snakking? Virker nesten litt sånn, hadde satt stor pris på en liten mini anmeldelse av noen her inne.

Første er inntrykket jeg fikk av det er at det er veldig mye snakking og lite annet. Men etter hvert som timene går åpner det seg opp et svært spill med masser av ting å gjøre, både når det gjelder hovedhistorien og alt det ved siden av.

Løst sagt skal du oppklare merkelige drap. Og på den ene siden lever du et vanlig liv med skole osv, men du samtidig må sjonglere det med å jakte på et seriemorder. Vil ikke spoile for mye her, men det er definitivt et spill som krever mye tid samtidig som det også gir mye tilbake.

Kort sagt: Liker du sjangeren, er dette verdt å kjøpe uten tvil.

Endret av Sir-Allistair
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vita bruker et proprietært minnekort, dvs den støtter kun Sonys egne minnekort som du må kjøpe til blodpris. Minnekortet brukes til savegames og nedlastede digitale spill, det er ingen andre lagringsmuligheter på Vitaen (noen spill lagrer savegames på spillkortet). Om man planlegger å kjøpe spillene digitalt kan det være like greit å skaffe seg 16/32 GB med en gang. I og med alle spill(inkludert butikkutgivelser) kan kjøpes digitalt, er det ikke usannsynlig at det blir noen digitale kjøp også. For PS Plus-abonnementer får man også tilgang til en rekke spill helt gratis slik som på PS3.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...