Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

RE2 er visst fjernet fra Vitas PSN Store, trolig grunnet et eller annet problem med emuleringen av spillet. Om du har en PS3 kan det hende at du kan overføre spillet derfra, men jeg har ikke testet det selv med RE2. Googling rundt problemet gir motstridende beskjeder også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen anelse om hvorfor psp-spillet Jak & Daxter: the lost frontier ikke er tilgjengelig på Vita-store? Er veldig glad i duoen, og har funnet Daxter, men altså ikke førstnevnte. Har de ikke rukket å legge ut alle?

Nei, det er vel rett og slett ikke kvalitetssikret enda. Men mens du venter er vel TLF generelt regnet som det svakeste spillet i serien og fra det jeg husker av demoen var at jeg ble ganske skuffet, sammenlignet med de 3 originale spillene, som jeg synes er helt i verdensklasse.

Lenke til kommentar

Fy for en kul dings! Det er jo genialt enkelt å laste ned en haug med spill for en slikk og ingenting - men det blir jo noen 50 - 60 - og 70-kroners kjøp, da...

 

Skuffet over Daxter, dog. Det var virkelig ikke noe Naughty dogs spill, nei....

Daxter er ikke så verst faktisk. Fortsatt et stykke opp til ND's spill, men det er et brukbart plattformspill.

Lenke til kommentar

Jeg har Uncharted Golden Abyss, Fifa Football og Motorstorm RC. Skal kjøpe meg Little Big Planet, det er fantastisk på ps3 og har hørt det skal være bedre på vita. Assasins Creed Revouloutions og Need For Speed Most Wantet skal også være bra. Snart kommer jo i tillegg Call Of Duty Black Ops Declassifield. Masse spennende som skjer i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Er det lurast å lage en US account for vita på grunn av meir og billegare spel?

Ikke nødvendigvis. Spillene i Norge er også ganske billige på PSN, som regel 269,-(Gravity Rush, LBP) eller 349,-(Uncharted, SFxT). PS+ er jo kjent for å tilby langt bedre og flere spill i Europa enn US, og hvis trenden fortsetter når det kommer til Vita er det nok en fordel å ha hovedkontoen europeisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...