Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] finnes det en pille mot frykt?


internet wizard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er nesten 2m høy og ca 100kg, å jeg er har litt angst, men ikke så ille, det jeg derimot har en ekstrem frykt for er og bli avist av jenter. så jeg er ganske flink til og friendzone meg selv :(

 

jeg trenger noe som hjelper på den frykten.

Medisinen du trenger er kjent som etanol. Du får det reseptfritt på de aller fleste dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar

tror nok neppe det finnes noen lege som ville skrevet ut tabletter som tar bort angst/frykt pga redsel for å bli avvist av jenter. men ja, piller finnes det. men som nevnt før her i posten, ikke ta dem pga det her!

 

tror nok bare du må stå i det som alle oss andre, bli avvist en del ganger til ting plutselig klaffer. sånn er livet for oss alle som ikke er født med verken utseende eller penger^^ det ordner seg som regel tilslutt=)

 

lykke til!

Lenke til kommentar

dere kan drikke dere til idioter,det klare av en eller annen grunn ikke jeg.

når jeg drikker så får jeg bare dårligere motorisk kontroll.

 

men jeg satser på å leve mine dager ut som en foreveralone :w00t:

 

 

on a side note.

 

girl 1: friend! friend! Why is he running, girl 2?

 

girl 2: Because we have to befriend him.

 

girl 1: Why? He didn't do anything wrong.

 

girl 2: Because he's the hero a girl deserves, but not the one she needs right now. So we'll be friends. Because he can take it. Because he's not a hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A friendzone knight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...