Gå til innhold

Hvorfor er det bare megger som klager på at folk viser hud?


Anbefalte innlegg

Tone dameli har jo lagd ny video, der hun har fått kritikk for å spille litt vell mye på sex.

 

P3-reporter Trine Sollie har engasjert seg i saken, og sagt at hun aldri vil intervjue tone etter denne videon. Dette fordi hun mener Tone ikke viser intligens ved å gjøre som hun gjør.

Men herregud, Tone er jo en "kjendis" hun lever faktisk av kroppen sin, ikke hodet...

 

 

 

 

 

Spørsmålet mitt er: Hvorfor er det bare megger som klager på at folk viser hud?

 

_A112Sollie_jpg_23396d.jpgJeg klager!

 

 

Reportern er jo helt klart ikke like "digg" som Tone, noe som hun er klar over selv

...kroppen min bærer preg av mer hygge en trening...

 

Det økte fokuset på "digg" kropp legger selvfølgelig press på yngre jenter, men det er virkelig ikke noen andre enn en forelders oppgave å oppdra et barn! Jeg stiller meg forsovidt bak holdningen til reportern, og mener artister bør selge pga de er flinke musikere, ikke pga de har digg kropp. Men hvorfor er det ingen "digge" jenter som sier ifra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi så godt som alle "digge" jenter gjør det samme som Tone, spiller på sex. Trine er sjalu fordi Tone er yngre og penere enn henne, kvinner hater hverandre intet nytt under solen. :p

 

Men hva er greia, liker de å være sikle-objekter? Jeg for min del er mere intresert i å bli oppfattet som en intresang samtalepartner, enn en hingst. (åkei da, det føles litt bra å være hingst noen ganger)

 

Jeg ser på det sånn:

Gutter konkurerer med testoseron, størst muskler og kjepp.

Kvinner konkurerer med gode hofter og tatas(bokhyller, meloner, kjært barn har mange navn).

Lenke til kommentar
Men hva er greia, liker de å være sikle-objekter?

 

Ja, så lenge mennene som sikler er alfa-hanner, om de ikke er det blir de anmeldt for "seksuell trakassering". :fun:

 

Jeg for min del er mere intresert i å bli oppfattet som en interessant samtalepartner, enn en hingst. (åkei da, det føles litt bra å være hingst noen ganger)

 

Nummer en leder vel til nummer 2? :p

 

Jeg ser på det sånn:

Gutter konkurerer med testosteron, størst muskler og kjepp.

 

Tja, lommebok, sosial status og "game" spiller vel også en rolle (dog kan selvfølgelig det du nevnte også hjelpe på mine punkt, særlig de to siste).

 

Kvinner konkurerer med gode hofter og tatas(bokhyller, meloner, kjært barn har mange navn).

 

Tja, for min del er alder/timeglassfigur/pent fjes/langt hår/velformet rumpe viktigere enn bryster (dog er hjernen min programmert til å ta en god titt :ph34r: ).

Lenke til kommentar
P3-reporter Trine Sollie har engasjert seg i saken, og sagt at hun aldri vil intervjue tone etter denne videon. Dette fordi hun mener Tone ikke viser intligens ved å gjøre som hun gjør.

 

Det er åpenbart traumatisk for Trine Sollie å eldes. I tillegg har sjalusien hennes åpenbart fått ben å gå på.

 

Kanskje hun burde jobbe litt mer med seg selv dersom utseende er alt som er viktig for henne. Eventuelt jobbe litt med selvtilitten.

 

Jeg har aldri forstått hvorfor kvinner er så slemme mot hverandre. Mistenker at det er evolusjonært. Det å kjempe om menns gunst og sikre seg sæden deres.

 

Så... der er den logiske konklusjonen. Trine Sollie vil ha sæden til alle menn som ser på TV :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syns jeg er relativt digg, og har aldri hørt noen andre si noe annet, og mener selv at Tone ikke har noe i musikkbransjen å gjøre. På strippestangen, derimot.. selv om alt vi ser offentlig av bilder selvsagt er lag på lag med sminke og photoshop så hadde jeg nok stukket en 200lapp nedi trusa hennes hvis jeg fikk sjansen.

 

Jeg vet hva jeg hadde stukket ned i trusa hennes hvertfall!

 

Problemet mitt er at Tone markedsfører seg som en musikal artist. Men som en artist er det stemmen som skal selge, ikke kroppen.

 

Også er det jevlig kleint at hun har malt på en tatovering ...

Endret av hvafaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis lillesøstern min kommer bort å sier at Tone er en bra artist. Så er problemet mitt.

 

Hun er jo ikke en bra artist, stemmen hennes er mastret om, og resten av sangen er lagd på en pc. All ære til produsenten av sangen, han gjorde et bra valg ved å la Tone posere som sangerinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syns jeg er relativt digg, og har aldri hørt noen andre si noe annet, og mener selv at Tone ikke har noe i musikkbransjen å gjøre. På strippestangen, derimot.. selv om alt vi ser offentlig av bilder selvsagt er lag på lag med sminke og photoshop så hadde jeg nok stukket en 200lapp nedi trusa hennes hvis jeg fikk sjansen.

 

Det er nettopp det som er problemet med kvinner og deres narsissistiske tankegang. Dere mener selv at dere er så vakre og fortjener å bli forgudet for utseendet, derfor føler dere dere truet av kvinner som er penere enn dere. Da snakker dere nedlatende om dem, ved for eksempel å insinuere at de burde vært strippere. Ikke påstå at du ikke ville gjort akkurat det samme som Tone hvis du hadde en stemme som kunne selge.

 

 

Jeg syns jeg er relativt digg, og har aldri hørt noen andre si noe annet, og mener selv at Tone ikke har noe i musikkbransjen å gjøre. På strippestangen, derimot.. selv om alt vi ser offentlig av bilder selvsagt er lag på lag med sminke og photoshop så hadde jeg nok stukket en 200lapp nedi trusa hennes hvis jeg fikk sjansen.

 

Jeg vet hva jeg hadde stukket ned i trusa hennes hvertfall!

 

Problemet mitt er at Tone markedsfører seg som en musikal artist. Men som en artist er det stemmen som skal selge, ikke kroppen.

 

Også er det jevlig kleint at hun har malt på en tatovering ...

 

Bortsett fra Susan Boyle, hvilken artist har noen gang klart å markedsføre seg selv uten å se bra ut? Hvilken artist har ikke prøvd å vise seg fra sin beste side i en musikkvideo? Det er en grunn til at artistene gjør dette, og det er for å gjøre navnet sitt og dermed musikken sin kjent. Hvis de fortsatt har en stemme som skjærer i ørene, vil de ikke selge uansett.

 

Vi lever faktisk ikke på 50-tallet, så folk bør tåle å se litt hud uten å få bakoversveis.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenkt litt det samme om Rihanna egentlig. Hun har helt klart ett vanvittig bra produksjonsteam i ryggen, men som artist gjør hun vell strengt tatt ingenting annet enn å synge sangene hun bli gitt og trene for å ha en fin kropp. At slike som disse er geniale, kreative og originale er påstander som rett og slett provoserer meg. Enda en masseprodusert artist som spiller på sex og antagelig aldri hadde kommet i nærheten av der de er hvis de måtte gjøre jobben selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bortsett fra Susan Boyle, hvilken artist har noen gang klart å markedsføre seg selv uten å se bra ut?

Det er stor forskjell på å se bra ut og det Tone holder på med.

 

Ser man bra ut, har man et gjennomført image og stil. Man kan få til å se bra ut med å vise truser og gi dype blikk, men det er et billig triks for å trekke fokuset mot noe annet.

 

Jeg kan godt nikke annerkjennede til denne videoen, det er ikke fordi jeg digger musikken, men fordi jeg ønsker at Tone skal posere mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...