Gå til innhold

Hvorfor er det bare megger som klager på at folk viser hud?


Anbefalte innlegg

Jeg vet hva jeg hadde stukket ned i trusa hennes hvertfall!

 

Problemet mitt er at Tone markedsfører seg som en musikal artist. Men som en artist er det stemmen som skal selge, ikke kroppen.

 

Også er det jevlig kleint at hun har malt på en tatovering ...

 

Elvis sin hoftesving var altså ikke noe med musikken å gjøre?

 

Dette er showbiz. Musikk er en del av pakken. Gaga, som jeg selv synes er tragisk musikalsk, selger fordi hun har hits og show.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til ettertanke er det kanskje noen som husker Deepika. Hun hadde en sang der hun viste ryggen på en buss eller noe hvis jeg ikke husker feil. Fant ikke den i farten. Men de fleste husker i alle fall sikkert "Get of my back" fra 96.

 

In any case da var det store protester fra det muslimske miljøet i norge (surprice surprice). Mens femenistene hyllet henne for å stå i mot presset og ikke gi etter for kvinneundertrykking. Men når Tone gjør så og si det samme er det skandala og krisemaksimering i alle medier.

 

Det er en rar verden vi lever i.

 

Edit: Get of my back er forresten en mye bedre sang en mølet til Tone. :new_woot:

 

Hun måtte vel forsåvidt også flytte ut av landet også pga den hendelsen. Har også tatt artistnavnet Deeyah nå.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Nei, det burde være offentlig slik at for eksempel tallet på overvektige kan reduseres gjennom kritisering av overvekt. Idag har vi latterlige "feel good"-reportasjer om at menn finner overvektige/gamle kvinner attraktive, i realiteten er det kun få menn som gjør dette.

 

Hva foreslår du? Statsstøttede mobbekampanjer mot overvektige, ala de vi har mot røykerne? Om ikke annet kunne det synliggjøre hvor latterlige sistnevnte er, men jeg tviler på at overvektige blir motivert av mobbing; selv ikke 12 års skolegang med daglig mobbing har "kurert" dem.

Lenke til kommentar

 

Hun måtte vel forsåvidt også flytte ut av landet også pga den hendelsen. Har også tatt artistnavnet Deeyah nå.

 

True that. Men da var det det muslimske miljøet i norge hun måtte reise fra. Mens Tone derimot blir uthengt av sine "egene", altså etnisk norske. Moralen må vel bli noe slikt som at janteloven bare gjelder for folk vi liker å sammenligne oss med eller noe sånt.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Hva foreslår du? Statsstøttede mobbekampanjer mot overvektige, ala de vi har mot røykerne?

 

Både overvektighet og røyking er usunt, om noen slutter å røyke eller slanker seg fordi jeg kritiserte dem ville jeg vært stolt over min gode handling. Jeg ble kritisert for å være tynn når jeg var yngre (har aldri vært sykelig tynn dog) og siden jeg tålte det ser jeg ingen grunn til at ikke andre også kan tåle det.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fint at kvinner viser seg frem, jeg. Hadde jeg hatt varene så hadde jeg gjort akkurat det samme. Har naturen gitt deg et fremragende utseende så ser jeg ingen problemer i å benytte dette for å tjene seg penger, likens som personer som har blitt velsignet med en fremragende intelligens ikke blir sett ned på for å bruke denne for å skaffe seg penger.

 

Når det gjelder utseendet til "megger" så mener jeg at det i stor grad handler om disse personenes interesse av å gjøre seg flid med utseendet. Det har blitt slik i samfunnet at de aller fleste jenter sminker seg, og dette sørger deretter for at lista leggest høyere. Det er kanskje ikke en idéell situasjon for de som er litt lengre ned på skalaen, men jeg er av den oppfatning at det er kvinner selv som vedlikeholder denne situasjonen gjennom alle de millionvis av blader som lages av og for kvinner om sminke, mote, og utseende generelt.

 

Menn går faktisk ikke utelukkende etter utseende i deres jakt på en langtidspartner. Klart, mange har utseende som et av kriteriene når de forsøker å finne individer de ønsker å ta kontakt med, men sannheten er at menn faktisk legger lista *mye* lavere enn kvinner selv gjør, og til syvende og sist er det ytterst få menn som føler seg komfortable i et langtidsforhold med en kvinne som ikke har annet å skilte med enn et godt utseendet. Jeg tar et gjennomsnittlig utseendet + høy intelligens og et bredt interessespekter over et nydelig utseende, lav intelligens og snevert interessespekter.

 

De meste attraktive jentene jeg har snakket med er ikke de med kun et godt utseende, men faktisk de som også er på samme, eller kanskje høyere nivå enn meg intellektuelt.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Både overvektighet og røyking er usunt, om noen slutter å røyke eller slanker seg fordi jeg kritiserte dem ville jeg vært stolt over min gode handling. Jeg ble kritisert for å være tynn når jeg var yngre (har aldri vært sykelig tynn dog) og siden jeg tålte det ser jeg ingen grunn til at ikke andre også kan tåle det.

 

Det virker korttenkt. Hvordan man reagerer på kritikk vil variere stort basert på hva slags psykologisk støpning man har fra før. Kritikk kan, avhengig av hvordan den formidles og mottagerens personlighet, være enten oppbyggelig eller destruktiv. Vi har ingenting å tjene på å bryte ned mennesker psykisk, ei heller å tvinge en slags ideell livsstil på alle.

 

Hva om jeg var feit, synes det var greit og ikke hadde noen planer om å endre meg? Jeg vil gjerne kunne gjøre det valget uten at myndighetene skulle blande seg inn i det.

 

Menn går faktisk ikke utelukkende etter utseende i deres jakt på en langtidspartner.

 

Hvordan kan man egentlig det? Det er vanskelig nok å finne noen man har litt til felles med, hvis man legger krav til utseende på toppen blir det nærmest umulig. Alternativet er å finne noen man ikke har så mye til felles med, men da er man dømt til å småprate resten av livet og det er det verste jeg vet. :(

 

For uforpliktende sex spiller det selvfølgelig ingen rolle og man kan gå utelukkende på utseende.

Lenke til kommentar
ei heller å tvinge en slags ideell livsstil på alle.

 

Tvang er jo allerede en stor del av samfunnet, jeg ser ingen problemer med tvang så lenge det er av det gode slaget (til forskjell fra mye av dagens tvang).

 

Hva om jeg var feit, synes det var greit og ikke hadde noen planer om å endre meg?

 

Du er en del av det offentlige helsesystemet, om du har/får barn ville det hatt negativ effekt på dem, om man later som det du gjør er ok vil flere spise for mye. Et samfunn hvor ingen hadde vært overvektige/narkomane/alkoholikere/røykere hadde vært bedre generelt sett.

 

Jeg vil gjerne kunne gjøre det valget uten at myndighetene skulle blande seg inn i det.

 

Den tid den sorg, slik jeg ser det er det ondskapsfullt å stå på sidelinjen mens mennesker spiser seg til døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...