Gå til innhold

Dette gler vi oss til i februar (PC, PS3, Vita, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjesp.. nok en bunke med søppel. De får nok solgt en del, folk setter jo ned standarden for hver dag som går denne generasjonen. So much money, deliver som more crap in record time. Dont think about quality, just quantity.

 

Bare for nysgjerrighetes skyld, hvilke spill mener du er gode?

Lenke til kommentar

Ingen som gleder seg til Fallout: New Vegas - Game of the Year edition som kommer 10. februar? D: Har iallefall forhåndsbestilt.

 

Det er ein grompakke - sjølv om kvaliteten på hovudspelet er meir konsekvent god enn DLC-en - men det er framleis berre ein relansering, så det er forsåvidt ok å ikkje inkludere det her.

 

Å gløyme Crusader Kings 2, derimot! INFIDELS.

 

Ellers, Soul Calibur V vert sikkert kjekt, sjølv om puppereklamene er flaue. Kingdoms of Amalur vart eg interessert i etter å ha prøvd demoen... Ikkje lett å mustre så mykje entusiasme på førehand for eit spel med så mykje talent bak der absolutt ingen kom på å stille spørsmål ved kor lurt det er å lansere ein ny IP under tittelen <Vanleg mellomalderterritorie> of <Generisk Fantasynamn>: <Undertittel med Fancyord>. Dei kunne kalla det FAELANDS eller HOUSE OF BALLADS eller nesten kva som helst, og det hadde vore betre.

Lenke til kommentar

Ikke så mye å hoppe i taket over her.... Dear Esther ser jo småinteressant ut, men jeg vet ingenting om spillet, så antageligvis tar jeg feil.

 

Ingen eventyrspill som kommer i februar heller (på engelsk vel og merke) som jeg kan arrestere Gamer for. ;)

 

Captain Morgane and the Golden Turtle kommer denne måneden. Hvor bra det blir aner jeg dog ikke. Har ihvertfall forhåndsbestilt det på Play.com. Ifølge Play.com kommer det også en pakke som inneholder What Makes You Tick: A Stitch In Time og Alpha Polaris. Har bestilt det også.

Lenke til kommentar

Ikke så mye å hoppe i taket over her.... Dear Esther ser jo småinteressant ut, men jeg vet ingenting om spillet, så antageligvis tar jeg feil.

 

Ingen eventyrspill som kommer i februar heller (på engelsk vel og merke) som jeg kan arrestere Gamer for. ;)

 

Captain Morgane and the Golden Turtle kommer denne måneden. Hvor bra det blir aner jeg dog ikke. Har ihvertfall forhåndsbestilt det på Play.com. Ifølge Play.com kommer det også en pakke som inneholder What Makes You Tick: A Stitch In Time og Alpha Polaris. Har bestilt det også.

 

Nesten riktig, jeg hadde arrestert Gamer om dette var tilfellet (særlig at de hadde nevnt det uansett :p ), men Captain Morgane har blitt utsatt (igjen) til mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...