Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med å få installert den nye driveren (314.07)?

 

Prøvd ett par ganger nå og får bare opp mislykket.

 

Edit: Nå prøvde jeg med forrige driver, 310.90, som var den forrige som virket, og den feilet også. Nå er jeg stuck med svarte kanter rundt skjermen.

 

Edit2: Fikset. Trengte bare cleane -> installere på ny 3 ganger før det gikk... -.-

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

formulerte meg litt feil, kortene kan bestilles for forhandlere - ikke sluttbruker. my bad!

 

Du har ikke noen sirkus dato og forventet leveringstid, og kan si noe om tilgangen? Ryktes jo om veldig begrenset opplag i starten, så snakker vi som med GTX 690 at om én ønsker å ha det før sommerferien så må du hive deg rundt og få bestilt av første batch? Ellers så tar det fort en måned eller to i påvente av batch nr2.

Lenke til kommentar

Du har ikke noen sirkus dato og forventet leveringstid, og kan si noe om tilgangen? Ryktes jo om veldig begrenset opplag i starten, så snakker vi som med GTX 690 at om én ønsker å ha det før sommerferien så må du hive deg rundt og få bestilt av første batch? Ellers så tar det fort en måned eller to i påvente av batch nr2.

 

skader aldri å kjøpe første batch nei.. aner ikke hvordan tilgjengelighet blir etterhvert.

Lenke til kommentar

Har bitspower black freezer vannblokk for gtx 580 som jeg ikke får solgt uten betydelig tap. Så jeg tenkte å kjøpe et gtx 580 og bruke det som physx kort. Da får jeg iallfall brukt blokka som ennå er jomfru. Er det overkill? Er tanken helt på jordet? Tenkte å parre 580 med 7970.

 

(Kanskje feil tråd å poste det? Men her er det mye aktivitet, så håper å få noen svar.)

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...