Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser på å få mitt Sapphire HD7970 idag :)

 

Det hadde jeg også håpet på, men Posten slutter aldri å overaske med negativ fortegn. Kommer hjem fra jobb å ser at kortet har forflyttet seg fra komplettlageret til postterminalen i Stokke. :thumbdown:

Etter å ha jobbet som pakkesjåfør i Posten kan jeg fortelle deg at du vil ikke ha noe sendt gjennom dem. Enkelte tilfeller har jeg sett folk kaste 20kg esker oppå en liten eske på 500 gram. Helt sykt.

Lenke til kommentar

I går var de på lager overalt. I dag er det stort sett tomt. Hvilket kort du velger er knekkende likegyldig så lenge alle følger referansedesignet (noe de så langt gjør).

Og om de følger 6970 standard så kan alle kortene flashes med den biosen som er "best", husker at ASUS sin var noe bedre i forhold til klokking sist men det får vi vel snart svaret på,.

Lenke til kommentar

Selfølgelig, problemer :roll: Bombe..............

 

Har kun prøvd CS Source så langt, å spille med både et og to kort er ikke noe problem, alt går fint.

 

Men så fort jeg avslutter å kommer i windows, står skjermen å flimrer, noen ganger hele skjermen, andre kun nedre del, deaktiverer/aktiverer jeg Crossfire, så slutter det. Hva f kan dette være?

 

Skjermen er en 120Hz Asus..

Lenke til kommentar

Noen av dere har for mye penger... Regner med at dere som går for 2 eller fler kort enten kjører eyefinity eller en høyoppløst 27" / 30" ?

Jeg trodde de kjøpte dem for å spille CS 1.6 jeg :thumbup:

 

Personlig gjør jeg oppgraderingen av tre grunner:


  1.  
  2. Kvitte meg med CrossfireX.
  3. Overklokking og testing av maskinvare er gøy.
  4. Ytelsen i Civ V har gått massivt opp.

 

bare måtte ta en liten benk før jeg rydder i kassa.. kortene på stock cpu på 4.6ghz

Må si jeg hadde forventet noe mer. HD 6990 tipper jo P10 000 med en moderat klokk...

 

Skal du vannkjøla heila greia, boarder? o.o

 

 

Hei.

 

Ja jeg må nok det. Kan hende jeg må bytte til ett annet kabinett. Må jo ha flere radiatorer også.. Må si også at tempen er ikke så ille sånn jeg har det nå, men vi får se hvordan det blir når jeg OC etterpå

Du kan jo vurdere eksternt rad-kabinett også.

Eller Cooler Master Cosmos S2 :dribble:

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...