Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anandtech har testa XFX dual fan kortet og det ser ut til at ved idle støyer det mer enn referansekortene. Ved load er det litt roligere. Temperaturene er like, men black versjonen er overklokket fra fabrikken.

 

Usikker på om det er verdt de ekstra kronene. Håper det ikke drøyer for lenge før MSI, powercolor og asus kommer med sine modifiserte kort som stort sett er mer stillegående enn de fleste.

 

http://www.anandtech.com/show/5314/xfxs-radeon-hd-7970-black-edition-double-dissipation-the-first-semicustom-7970

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

1050/1575 uten å endre spenningen :)

MSI Afterburner toppet ut på 1575, så har sikkert en del mer å gå på der.

 

Er ikke så rutinert på klokking av skjermkort, så av venter litt før jeg rører den til jeg får noen pekepinner på hvor folk legger seg. Kortet tippet 85c under FurMark med 45% på vifta, noe som er bra, men blir nok en tredjepart parts kjøler så snart de kommer. Kanskje man endelig skal kaste seg på vann først som sist? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg satser på å få mitt Sapphire HD7970 idag :)

 

Det hadde jeg også håpet på, men Posten slutter aldri å overaske med negativt fortegn. Kommer hjem fra jobb å ser at kortet har forflyttet seg fra komplettlageret til postterminalen i Stokke. :thumbdown:

Endret av Zitrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...