Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cupen)


Latias

Anbefalte innlegg

Når Nani ikke segner om som en potetsekk, da vet man at dommeren har gjort noe galt. Nani vil ikke ha frispark en gang. Rødt kort er det hvertfall ikke.

 

Han var vel bare overraskende fornøyd over at beina ikke ble knekt...Rødt.. Det er ingen av dere andre supportere som hadde nektet hvis det hadde vært Rio som gjorde dette, jeg ser på det som rødt samme hvilket lag..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står ingenting om "naturlig stilling" i fotballregelverket, gjør det det?

 

Tenker da på situasjonen hvor City vil ha hands. Før i tiden ble det kalt viljehands, og det er det samme som gjelder i dag. Jeg blir sprø av all fokuset på "hånd i naturlig stilling". Alt er for faen naturlig når man løper rundt som gale hunder etter en liten kule.

Lenke til kommentar

Han var vel bare overraskende fornøyd over at beina ikke ble knekt...Rødt.. Det er ingen av dere andre supportere som hadde nektet hvis det hadde vært Rio som gjorde dette, jeg ser på det som rødt samme hvilket lag..

 

Kunne vært CL-finale og en Newcastle-spiller som ble taklet, jeg hadde fremdeles ment det samme. (Håper jeg ihvertfall.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Står ingenting om "naturlig stilling" i fotballregelverket, gjør det det?

 

Tenker da på situasjonen hvor City vil ha hands. Før i tiden ble det kalt viljehands, og det er det samme som gjelder i dag. Jeg blir sprø av all fokuset på "hånd i naturlig stilling". Alt er for faen naturlig når man løper rundt som gale hunder etter en liten kule.

 

Ballen går via låret, spretter i bakken, og opp i hånda, alt i løpet av et halvsekund.

 

Drøyt å kalle det viljehands. Helt riktig avgjørelse av dommer.

Lenke til kommentar

Har nå sett episoden med Kompany her: http://footyroom.com/manchester-city-2-3-manchester-united-2-2012-01/

 

Fra det som må være dommerens synsvinkel(? - 1:25), så kan jeg forstå hvorfor han drar opp det røde kortet. Fra alle andre vinkler ser det ut som en klokkeren takling...

 

To strake bein inn, alle knotter opp, langs bakken.

 

Bare tilfeldigheter, og Nani's reflekser, gjør at han treffer ball og ikke Nani. Om du ikke tror på det, kan du ta deg en tur ut i hagen, ta rennafart, og takle en busk på samme måte. Særlig kontroll på beina har man ikke. Man takler slik for å stoppe en mann, ikke for å ta ball.

Lenke til kommentar

Det er ingen som synes det er i det minste synd når vi får dommeravgjørelser feilaktig i mot oss. Hvorfor skulle vi være noe bedre? Ingen syntes det var synd når Adams jukset på Anfield

 

Spis litt av deres egen dritt

Så kortet var feil?

Den som tier samtykker?

 

Jeg mener kortet er feil ja.

Godt å høre!

Lenke til kommentar

Strake føtter, der Nani kunne blitt stygt skadet hadde han ikke hoppet bort - rødt.

 

Hands på Jones - hands er hands, straffe. Dette med viljehands eller ikke er noe som har blitt funnet opp av fans og supportere. Naturlig stilling på hendene er vell et ord som gir litt feil inntrykk. Viss hendene er inntil kroppen, slik at hendene og kroppen går i ett, eller litt utenfor, så går det ofte forbi dommeren. Dette går dog mye på skjønn fra dommer til dommer.

Lenke til kommentar

Har nå sett episoden med Kompany her: http://footyroom.com...ited-2-2012-01/

 

Fra det som må være dommerens synsvinkel(? - 1:25), så kan jeg forstå hvorfor han drar opp det røde kortet. Fra alle andre vinkler ser det ut som en klokkeren takling...

 

To strake bein inn, alle knotter opp, langs bakken.

 

Bare tilfeldigheter, og Nani's reflekser, gjør at han treffer ball og ikke Nani. Om du ikke tror på det, kan du ta deg en tur ut i hagen, ta rennafart, og takle en busk på samme måte. Særlig kontroll på beina har man ikke. Man takler slik for å stoppe en mann, ikke for å ta ball.

 

Du kan umulig være seriøs, se klippet en gang til og hvis du fortsatt mener at det er soleklart rødt tror jeg du ser klipp fra feil kamp. Har forløpig ikke hørt en eneste ekspert si noe annet enn at det var feil. Det var en veldig god takling spør du meg, han treffer ballen med siden av foten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QOKmHFSvrRU

Lenke til kommentar

Det som er ALLER mest priceless syns jeg er City-fans som påstår at FA Cup-troféet bare er ett møkkatrofé. Jeg syns å huske at tonen var en litt annen rundt mai ifjor.

 

Hvor har du dette fra?

 

Ikke forumet ihvertfall, for her finnes knapt City-fans.

 

Tenkte mer på sosiale medier.

Lenke til kommentar

Når Nani ikke segner om som en potetsekk, da vet man at dommeren har gjort noe galt. Nani vil ikke ha frispark en gang. Rødt kort er det hvertfall ikke.

 

Han var vel bare overraskende fornøyd over at beina ikke ble knekt...Rødt.. Det er ingen av dere andre supportere som hadde nektet hvis det hadde vært Rio som gjorde dette, jeg ser på det som rødt samme hvilket lag..

 

Overrasket? Han fortsatte å jage ballen som om ingenting hadde skjedd og at spillet gikk videre.

Lenke til kommentar

Det som er ALLER mest priceless syns jeg er City-fans som påstår at FA Cup-troféet bare er ett møkkatrofé. Jeg syns å huske at tonen var en litt annen rundt mai ifjor.

 

Hvor har du dette fra?

 

Ikke forumet ihvertfall, for her finnes knapt City-fans.

 

Tenkte mer på sosiale medier.

 

Da så.

Lenke til kommentar

Har nå sett episoden med Kompany her: http://footyroom.com...ited-2-2012-01/

 

Fra det som må være dommerens synsvinkel(? - 1:25), så kan jeg forstå hvorfor han drar opp det røde kortet. Fra alle andre vinkler ser det ut som en klokkeren takling...

 

To strake bein inn, alle knotter opp, langs bakken.

 

Bare tilfeldigheter, og Nani's reflekser, gjør at han treffer ball og ikke Nani. Om du ikke tror på det, kan du ta deg en tur ut i hagen, ta rennafart, og takle en busk på samme måte. Særlig kontroll på beina har man ikke. Man takler slik for å stoppe en mann, ikke for å ta ball.

 

Du kan umulig være seriøs, se klippet en gang til og hvis du fortsatt mener at det er soleklart rødt tror jeg du ser klipp fra feil kamp. Har forløpig ikke hørt en eneste ekspert si noe annet enn at det var feil. Det var en veldig god takling spør du meg, han treffer ballen med siden av foten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QOKmHFSvrRU

 

For 80000000.gang - om man treffer ball er uvesentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...