Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger.

 

Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix.

 

Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season.

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger.

 

Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix.

 

Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season.

 

Dette var jo ikke juks :p Hadde dem gjort det ETTER at dem fikk beskjed om at det ikke var lov, ville det vært juks.

 

Jeg syntes heller det er dårlig gjort at dem skal gjøre det ulovlig etter at noen har begynt å bruke det :p

 

 

 

Utrolig synd for MSC IGJEN :p stakkar gamle mann !

Lenke til kommentar

Skal liksom FIA ikke straffe Red Bull teamet for de ulovlige delene de finner hele tiden nå? Husker BMW fikk smake når de jukset. Nå har vel Red Bull mer penger.

 

Red Bull Racing were forced to make further changes to their car in the build-up to the final practice session for Sunday's Canadian Grand Prix.

 

Following the controversy at the previous race in Monaco where the floor of the Red Bull car was judged to be illegal, world motorsport's governing body the FIA have ruled that the front wheel hub did not comply with Formula 1 regulations despite the design having been on the car since the start of the season.

 

Dette var jo ikke juks :p Hadde dem gjort det ETTER at dem fikk beskjed om at det ikke var lov, ville det vært juks.

 

Jeg syntes heller det er dårlig gjort at dem skal gjøre det ulovlig etter at noen har begynt å bruke det :p

 

 

 

Utrolig synd for MSC IGJEN :p stakkar gamle mann !

 

DRS driten har ødelagt hele sporten.. Hvorfor skal den bak få enda mer fordel? Nå kan jo hvemsomhelst kjøre forbi bare de er nærme nok, før var det action involvert, for da måtte de forbi vha innbremsing og kunne se førerfeil og smette inn i ledige lluker i innersvingen..

Er vel ikke lenge til så sitter de å spiller playstation mot hverandre i stedet for å kjøre bilene..

Lenke til kommentar

Ser noen er uenige, men personlig synes jeg dette var et meget spennende løp. Red Bull og Ferrari sjanset og trynet på strategi og Hamilton tok en velfortjent seier.

 

Jeg leker med tanken på å ta turen til Budapest for løpet der, noen som har erfaring fra F1 events? Hva er egentlig forskjellen på Gold, Silver og general access? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt på et Silver pass, men ser at Gold ikke er så veldig mye dyrere, og hva får man egentlig ut av et general access pass?

Lenke til kommentar

Gold er awesome, da har du tak og fast plass, silver er fast plass uten tak, og general er som gratishaugen bare at du betaler for det.

Gå for gold, da har du tak hvis det skulle begynne å regne. Suger balls å sitte på en tribune i regn.

 

General access da kan du gå rundt på de forskjellige gresshaugene å se, men du er jo ikke garantert en god plass.

De beste plassene er det satt opp tribuner på.

 

Jeg var på Spa Francorchamps, da hadde vi Gold billett på GP2 Grandstanden, kunne se eau rouge som er noe av det mest spektakulære jeg har sett i mitt liv. Sinnsyk sving etterfulgt av en enda mer sinnsykt bratt bakke.

 

Kan anbefale deg å overnatte på en av formel 1 campene. Du får ikke sove stort, men er et liv og en stemning der du ikke kommer til å oppleve en annen plass. Det er HELT sinnsykt.

Lenke til kommentar

Det er trist hvor mye dårligere SkySportF1-sendingen er enn BBCs. Mye oppramsing av informasjon og raske samtaler med dårlige spørsmål og ellers lite og dårlig eksperttolkning av løpet. Martin Brudle er selvsagt ekstremt dyktig som pit/grid intervjuer, men det er ikke nok.

 

Og det at Sky har prøvd å gjøre halve sendingen om til en reklame for deres iPad-applikasjon hjelper heller ikke, mer klønete bruk av teknologi du knapt har sett siden NRKs Spider.

 

Ellers, go McLaren. :)

Lenke til kommentar

Da er vi enige.. Blir jo nesten som NOS :p

Jeg kjører gokart og her skiller vi folk frahverandre fordi noen kan kjøre forbi mens andre ikke er like gode, ikke fordi man har en fordel på sletta hvis man ligger bak. Eneste fordelen de hadde før i tiden var jo drafting..

gokart er ekstremt morsomt se på pga hvor jevnt utstyret er og ikke minst utrolig moro kjøre selv når man har mulighet :)

 

er vel nesten ingen i F1 som ikke kommer ifra gokart ? får håpe noen Norske kommer opp snart, er jo nesten flaut være Nordmann hvis man er motorsport fanatiker..

Lenke til kommentar

Så og si samtlige F1-førere har erfaring fra karting. Blir som de beste fotballspillerne - De har holdt på siden de var en 4-5 år gamle, og ble dermed talenter. Litt flaks og at du er et naturtalent er jo åpenbart.

 

Senna drev med karting. Han kom jo også fra en rik familie, så han hadde vel også en karting-bane i hagen om jeg ikke tar feil. Schumacher drev med karting, osv, osv.

 

Karting er kjempemorro! Har selv prøvd en 125cc med manuelt gir. Tror jeg må lete lenge for å finne noe som gir samme moroa :)

Lenke til kommentar

Takker for input angående billetter, TMK9C. Tak hadde jeg overhodet ikke tatt med i betraktning. Nå er riktignok regn som regel ikke et problem i Budapest men Gold tribunene er jo også mer attraktivt plassert, så når man først slenger flere høvdinger i bordet for en tur så er det lille mellomlegget fra silver opp til gold verdt det.

 

Jeg har bestemt meg og har i dag booket ferie, weekend gold pass, hotell og fly, og ser nå frem til mitt første F1 løp "in the flesh" med begeistring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...