Gå til innhold

– Ny Xbox og PlayStation avsløres på E3


Anbefalte innlegg

Blir mer og mer sikker på at alle konsollene vil være ute før sommeren 2013. Microsoft har bare ventet på Nintendo, og Sony har ventet på Microsoft. Derfor kommer alle til å hoppe på bølgen nå og rushe konsollene så fort de greier.

 

Og det siste du sier - avsløring og lansering samme år, kommer helt sikkert til å skje igjen, i alle fall for MS.

 

Og John Carmack twitret for ikke lenge siden at pikselpresisjon er igjen viktig siden 1080p er target-oppløsning for neste generasjon konsoller - tipper at utviklingen allerede har startet opp i en del studioer.

 

Enig. Har en følelse av at vi generelt er mye mer enige om mye nå enn for seks måneder siden :)

Hvis det handler om når neste konsollgenerasjon starter, ja muligens, men alle ryktene den senere tid har nok fått meg og mange andre til å skifte mening.

 

4k kommer toshiba sony og jvc har allerede 4k produkter :cool:

Jepp, og 1080p har vært standard på TVer i mange år nå. Likevel har konsollene aldri kunnet yte mer enn 720p som output.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm husker dere forresten ryktene om en Halo-film regissert av Spielberg? Om Microsoft får den ut til launch av NeXtbox, så tror jeg vi snakker tidenes reklamekampanje. Windows 8, Windows Phone 8, Halo 4, og en ny Xbox. Da er Nintendo ihvertfall rimelig sjanseløse.

Neppe. Tror personlig Halo er "past its prime", og nå som Bungie har forlatt skuta tviler jeg på at de gode anmeldelsene vil fortsette. Jeg vil heller si at om MS prøver på noe sånt har Nintendo og Sony svært gode sjanser for å selge spillkonsoller hvertfall.

 

Når sonys ps3 støtter stillbilde 4k i en god stund nå :hmm:

tviler jeg på at neste gen vil bli dåligere ;)

Stillbilde! Her snakker vi en med teknisk innsikt!

1258654790116.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halo er overtatt av Cod som største shooter-serie, men er fremdeles en populær (og bra i mine øyne) serie. Er dog enig i at 343 Studios er et ubeskrevet blad, men de har rekrutert flere av de viktigste folkene bak Metroid Prime-spillene, så tipper egentlig de vil klare seg greit. Blir spennende å se dog.

 

Tipper kamera bilder er still bilder :roll:

Men prove meg gjerne wrong på den :thumbup:

 

Im waiting :cool:

 

Liker at du skriver "prove meg gjerne wrong på den" når du like ovenfor bekreftet at du likevel ikke gidder å gå inn på linker som faktisk kommer med fakta, rykter eller hva det nå er som er det aktuelle tema. Noe sier meg at å "prove det wrong" da er en tilnærmet umulig oppgave. Heldigvis ser vi andre hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier det er en start.. her snakker vi multi media konsoller med spill ,filmer (framtidig 4k støtte?) og ja hva framtiden bringer av eventuelle nye formater vi trenger

 

Liker ikke viruser eller trojaner på pcn min :thumbup: fikk en trojan varsel når jeg klikka på linken din desverre liten advarsel til flere

Lenke til kommentar

 

Liker ikke viruser eller trojaner på pcn min :thumbup: fikk en trojan varsel når jeg klikka på linken din desverre liten advarsel til flere

 

Kan noen andre bekrefte at de får trojaner eller virus om de trykker? Eller er det bare en løgn som vanlig?

 

Løgn som vanlig, kom ikke opp noe sånt hos meg ;)

Lenke til kommentar

Sier det er en start.. her snakker vi multi media konsoller med spill ,filmer (framtidig 4k støtte?) og ja hva framtiden bringer av eventuelle nye formater vi trenger

Vel, hvis du mener filmer kan vi kanskje få 4k støtte, det skulle ikke være umulig. Men spill i native 4Kp kommer til å ta lang tid. En BD kan iallefall lagre opptil 128gb ifølge Wikipedia, og med tanke på at annen lignende teknologi sannsynligvis blir dyrere er det nok ikke et dumt valg.

 

 

Liker ikke viruser eller trojaner på pcn min :thumbup: fikk en trojan varsel når jeg klikka på linken din desverre liten advarsel til flere

 

Kan noen andre bekrefte at de får trojaner eller virus om de trykker? Eller er det bare en løgn som vanlig?

Intet, men skal ikke se bort fra at han bruker et antivirus program eller har spesielle innstillinger i browseren som gir beskjed om at "alt" kan være virus/trojan.

Lenke til kommentar

Intet, men skal ikke se bort fra at han bruker et antivirus program eller har spesielle innstillinger i browseren som gir beskjed om at "alt" kan være virus/trojan.

 

Sant nok, det er litt for dumt av meg å anklage han for løgn når det faktisk eksisterer slike muligheter. Er bare så fort gjort å senke seg ned på samme nivå som han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...