Gå til innhold

– Ny Xbox og PlayStation avsløres på E3


Anbefalte innlegg

Viss det sies at NExtbox blir en tabletbasert maskin kjøper jeg den ikke ;)

Er monsterfan av disker, maskiner som koser seg i tvbenken, fysiske disker, cover, manualer og spesialutgaver av spill.

 

Men noe lignende Wii U kontroller til Xbox "Fusion" hadde ikke vært gale.

 

Når vi er inne på diskusjonen om nye konsoller på E3. Microsoft hevder de er mer en spillmaskin burde de hatt Blu-Ray for lenge siden.

HDMi fra dag en, trådløs internett fra dag en (nei vil ikke bygge på Xboxen min med flere legoklosser), ikke HD-DVD som de prøvde med og den falt rett fra kartet som en av de dårligste addons ever.

 

Samtidig så tviler jeg på faktisk om Sony skal vise PS4 på E3 12, jaja da tror jeg de kommer sist som de gjør denne generasjonen salgsmessig.

 

Men de kommer på førsteplass hos meg på antall eksklusive spill som ser fantastisk flotte ut, det er ihvertfall de jeg kjøper mine konsoller for, mitt levebrød vil jeg si!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er uenig i at MS burde ha hatt Blu-Ray for lenge siden. Først og fremst var det uklart hva som ville bli standard mht optisk media da MS lanserte Xbox 360, og det er helt greit at MS heller ville avvente og se hva markedet ville ha. HD-DVD feilet, og da var det godt ikke MS lanserte Xbox 360 med HD-DVD innebygget, da dette nok ville påvirket utsalgspris, og da kunne vi nok fort fått en konsoll til rundt fem tusen ved lansering, noe som er hinsides mer enn hva man kan forvente å få for en ny konsoll etter min mening. Selv om Sony nå drar nytte av at dem kan tilby Blu-Ray i sin konsoll, så har nok dette vært mer til bry for dem nå når man ser på det i ettertid. Sony brukte nok veldig mye ressurser for å pushe Blu-Ray, og det er nok også mye av grunnen til at PS3 ikke har vært profitabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...