marte1233 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Kan virkelig ikke vente, flere som skal? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Skulle gjerne gått bare for å se Petrucci. Han er en av de beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2012 Tar turen ja. Vet ikke om jeg er kjempebegeistret for at det er i Vallhall men. Lenke til kommentar
marte1233 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2012 Tar turen ja. Vet ikke om jeg er kjempebegeistret for at det er i Vallhall men. Nei, kunne helt sikkert vært en annen plass, men det er verdt det likevel for meg! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Tar turen. Dette blir tredje gangen jeg ser dem. Litt stress med en torsdag, men må få det med meg. Endret 25. januar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Er en drøm som går i oppfyllelse at Periphery OG Dream Theater skal spille sammen i Oslo. Blir beste konserten noen sinne Endret 14. januar 2012 av Fisketorg Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Tar turen fra Trondheim Dårlig dag da, og litt skeptisk til Valhall, hvordan er lyden der inne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Skulle gjerne tatt turen, men det kræsjer med jobb denne gangen. Har sett dem flere ganger tidligere både på Rockefeller sammen med Vanden Plas og i Spektrum. Har enda til gode å gå skuffet ut fra en DT konsert, så jeg renger med det blir en kanonbra konsert denne gangen også. God tur til de som skal. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Aldri vært i Valhall, jeg.. men, det kan da ikke bli jævligere enn Spektrum!? Hørte noe om at JP skal signere denne dagen? None som har noe mer info? Takker! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Aldri vært i Valhall, jeg.. men, det kan da ikke bli jævligere enn Spektrum!? Hørte noe om at JP skal signere denne dagen? None som har noe mer info? Takker! Tja, finnes jo VIP-pakke der du møter bandet osv, men tror det er utsolgt. DTNorway (norske fanklubben) har pre-party på hver konsert, og bruker å ha trekning blant medlemmene der vinnere får møte bandet. Innmelding kan skje i døra, så bare kom til Cafèen i Valhall før kl 17.00 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Ah! Tusen takk for informasjonen! Lenke til kommentar
noxon Skrevet 20. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2012 http://www.dtnorway.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=4689 preshow-party info (anbefaler folk som ønsker å delta på det å være der fra dørene åpner om de har mulighet - sist gang fikk vi besøk av Jordan en halvtime etter dørene åpnet). John Petrucci har også en seperat autograf-sesjon hos 4sound i trondheimsgata: http://www.dtnorway.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=4692 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Fyttigrisen så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Hva er den beste måten å komme seg til Valhall med bil? jeg har ingen anelse hvor man kan parkere. Står på nettstedet at parkeringsplassen til Valhall ikke kan brukes under arrangementer Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Satan som jeg gleder meg! Har noen peil på setlist eller? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Satan som jeg gleder meg! Har noen peil på setlist eller? setlist FInland. Tipper vi får det samme som Finland, da de bytter på to tre sanger annhver konsert, og det er en konsert før oss. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Satan som jeg gleder meg! Har noen peil på setlist eller? setlist FInland. Tipper vi får det samme som Finland, da de bytter på to tre sanger annhver konsert, og det er en konsert før oss. Ah takker !!, Var endel sanger som jeg savnet der, feks, Take the time, as i am, under a glass moon, metropolis, the dark eternal night. Den lista er så sinnsykt lang uansett, men u get my point Endret 24. januar 2012 av Ownbeef Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Mye mer variert setlist enn tidligere i alle fall. Liker å ikke bare høre fra det nye albummet. Gledelig å se "A Fortune in Lies", samt to låter fra "Six Degrees of Inner Turbulence". Råtøff start også! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 De har altså slutta med det gamle rotasjonssystemet deres? Tidligere ville jo konserten i Norge vært betraktelig annerledes fra Finland og Sverige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Vallhall er helt greit lydmessig. Det er myye mye større enn Oslo Spektrum, men også mye nyere anlegg. Har sett konserter der flere ganger, fra Iron Maiden til Rammstein. Må nok stå over denne gangen jeg og pga jobb. Kan ikke søke meg fri midt i uka når jeg jobber kveldsvakt. Har sett DT alle gangene siden 2004 uansett, de kommer jo nesten hvert år hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå