Gå til innhold

Dream Theater til Vallhall i Oslo den 26.01.12


marte1233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Skulle gjerne tatt turen, men det kræsjer med jobb denne gangen. Har sett dem flere ganger tidligere både på Rockefeller sammen med Vanden Plas og i Spektrum. Har enda til gode å gå skuffet ut fra en DT konsert, så jeg renger med det blir en kanonbra konsert denne gangen også. God tur til de som skal. :thumbup:

Lenke til kommentar

Aldri vært i Valhall, jeg.. men, det kan da ikke bli jævligere enn Spektrum!? :ermm:

 

Hørte noe om at JP skal signere denne dagen? None som har noe mer info?

 

 

Takker! :)

 

Tja, finnes jo VIP-pakke der du møter bandet osv, men tror det er utsolgt. DTNorway (norske fanklubben) har pre-party på hver konsert, og bruker å ha trekning blant medlemmene der vinnere får møte bandet. Innmelding kan skje i døra, så bare kom til Cafèen i Valhall før kl 17.00 :)

Lenke til kommentar

Satan som jeg gleder meg! Har noen peil på setlist eller?

 

setlist FInland.

 

Tipper vi får det samme som Finland, da de bytter på to tre sanger annhver konsert, og det er en konsert før oss.

Ah takker !!, Var endel sanger som jeg savnet der, feks, Take the time, as i am, under a glass moon, metropolis, the dark eternal night. Den lista er så sinnsykt lang uansett, men u get my point ;)

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Vallhall er helt greit lydmessig. Det er myye mye større enn Oslo Spektrum, men også mye nyere anlegg.

Har sett konserter der flere ganger, fra Iron Maiden til Rammstein.

 

Må nok stå over denne gangen jeg og pga jobb. Kan ikke søke meg fri midt i uka når jeg jobber kveldsvakt.

Har sett DT alle gangene siden 2004 uansett, de kommer jo nesten hvert år hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...