Gå til innhold

Dream Theater til Vallhall i Oslo den 26.01.12


marte1233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Vallhall er helt greit lydmessig. Det er myye mye større enn Oslo Spektrum, men også mye nyere anlegg.

 

mye større er det da vel ikke? Er ikke Spektrum ca. 9 - 10000, mens Vallhall er 12 - 13000?

Lenke til kommentar

Syns det er best å være alene på konsert, jeg. Slipper styret med å holde øye med de andre, eller den krypende tanken "kan jeg 'ta av' selv om de andre ikke gjør det?"

 

Går fremover til der det begynner å bli skikkelig tettpakka med folk og holder meg der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det blir med plasser, kø og når jeg bør være der. Pga. skolen kommer jeg med tidligst ned dit rundt kl 18. :thumbdown:

 

Lagde forøvrig en playlist av den setlista fra Finland:

http://open.spotify.com/user/essoen/playlist/3ZPNpS3L5bmRxyEPRtBj3a

Drum solo er selvsagt ikke den vi vil få høre i kveld, og antar at det er et cover av Zimmer-låta, ikke orgianlen, vi skal få høre. :!:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Gjør deg selv en tjeneste og ikke stå helt fremst. Man mister hele konsertopplevelsen fordi det skvises så sinnssykt frem og tilbake og sideveis, at man slåss omtrent hele tiden for å holde seg på beina.

DT-konsert skal nytes, ikke være en moshpit-konsert. Men det blir stort sett det på de par fremste radene uansett.

 

Eller f.eks. på en Within Temptation-konsert jeg sto langt fremme, var det ei goth-dame som trodde hun sang minst like bra som vokalisten i bandet, og "sang" alle låtene minst en heltone feil. Hun holdt ALDRI kjeft og ropte så høyt hun orka.

 

Hvis du står sånn cirka 10-20 meter unna scene har du perfekt utsikt (med mindre en 2 meter høy afro-fyr står foran), best mulig lyd og slipper å slåss for å holde deg på beina, og du slipper de værste mongisene som veiver armer og bein i fjeset på alle rundt seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...