Gå til innhold

Kan jeg levere tilbake SWTOR?


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg fikk til jul SWTOR og ble glad for det. Men når jeg hadde aktivert cd-keyen og laga bruker fant jeg ut at jeg må betale 109 kr i måneden for å kunne spille. Dette visste ikke foreldra mine som ga meg spillet eller jeg. Jeg har ikke råd til å betale penger i måneden for å spill. Så spørsmålet mitt er om jeg kan levere tilbake spillet til butikken?

 

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mine tvil om at du får levert det tilbake, siden jeg tipper på at de bak kassa ville si at foreldra dine burde sjekka det ut før de kjøpte spillet.

Tror kanskje det hadde funket om du ikke hadde aktivert spillet.

 

Men er det ikke med litt spilletid nå med spillet? Pleier å være 1 mnd eller noe slikt.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Det er bra foreldre er observante på hva de kjøper til unga.:)

Tviler på at du får levert det tilbake da det er åpnet og de ikke kan være sikker på om CS-key'n har blitt brukt eller ikke.

 

Med en gang du har registrert spillet er det brukt og varen er ikke returnerbar til butikk men du kan klage til EA Norge.

 

PS: neste gang be foreldra dine være litt glupa i panna og ikke kjøpe ett MMO om folk ikke kan spille det :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Får du ikke levert tilbake spill lenger pågrunn av at CD KEYEN er brukt er ikke det bare BS.

Lenge siden jeg har hatt noen hardcovers, men jeg veit at du kan få nye cd-keys i butikken.(eller jeg har hvertfall fått det "Back in the Olden Days")

Men nå som du gamer og har det bra er vel alt vel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...