Gå til innhold

T610 R1L Software


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er det som kommer med R1L:

 

The phone seems to work faster. Maybe it's just me, but I think it is.

 

The phone doesn't freeze for 30 seconds if it receives a SMS from an alphanumeric sender.

 

The Screensaver clock has a different font. I would say it's clearer now.

 

Syncronization seems to go smoother now.

 

I haven't had the time to check if Bluetooth has been improved at all. Hopefully the EU3 Language pack comes in tomorrow so I can have my phone flashed with it.

 

---

...in addition to the above

 

- shutter delay problem fixed

- crackling sound with HBH-30 fixed

- clock font size change

- picture size indicator in camera mode

- faster WAP

 

+ at screensavern ikke hakker lenger, går helt smooth.

+On T610 in camera mode:

- Pressing joystick up/down adjust shutter speed (not brightness). You get a brighter image but you have to hold the camera more still.

- Pressing joystick left/right adjusts color saturation

- Pressing 1 cycles Large/Small

- Pressing 2 cycles Day/Night

- Pressing 3 cycles Effects

- Pressing 4 cycles Timer

Lenke til kommentar

Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort.

 

Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet?

Lenke til kommentar
Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de  forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort.  

 

Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet?

 

Hmm, på noen så forsvinner alt, men på andre(inkludert meg) mistet ikke noe under oppgraderingen. Tror det har noe med åssen de oppdateren mobilen din, men for sikkerhetens skyld, ta backup av alt.

Lenke til kommentar
Skal oppgradere softwaren på min T610, men synes det virker utrolig rart at så mye skal forsvinne fra telefonen. Kan akseptere at mine egne ting, som kontakter, bilder og ringetoner, kan forsvinne. Men synes det høres merkelig ut at de  forhåndsinnstilte tingene som Sony Ericsson hadde lagt inn når jeg kjøpte T610 skal bli bort.  

 

Vil det altså si at spill som minigolf og forhåndsinnstilte ringetoner bare kan forsvinne uten å bli erstattet?

 

Hmm, på noen så forsvinner alt, men på andre(inkludert meg) mistet ikke noe under oppgraderingen. Tror det har noe med åssen de oppdateren mobilen din, men for sikkerhetens skyld, ta backup av alt.

 

hvordan tar man backup?

Lenke til kommentar
F.eks alle nr du har lagret i tlfen kan man kopiere dem til sim-kort, men bilder, lyd osv må man ha blåtann, infarød, kabel for å overføre til pcen, eller så kan du sende dem på mail til din pc.

 

Det skal jeg gjøre.

 

Synkroniserer den mot pc'en..

 

kan bruke for eksempel TDK mobile.. som du kan finne på downloads.com

 

Skal jeg også gjøre :)

 

Men, vet dere om Zodiac fikser sånt? Har kanskje litt dårlig erfaring med dem siden alt på min gamle m50 ble ALT slettet (bilder,sms,etc.) sist gang jeg tok en firmware upgrade på den :( Noen forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Har spurt flere ganger før.. Men har enda ikke fått svar. Så får prøve igjen =) Hvor i Bergen får jeg oppgradert firmwaren til min T610? Noen som gjør det gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...