Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva som er mest perverst, folks fetisher og fantasier eller folks besettelse av andres fettisjer og fantasier...

Jeg bare venter på at PMene bli lekket. Fant eksen der. Og jeg har en følelse av at det er ting der jeg kan bruke mot henne. Kynisk? Ja.

 

Kynisk? Nei..Idiot? Ja..

 

Hvis du har så lite tillit til eks damen og som det ser ut til her ikke greier legge et forhold bak deg, søk psykolog.

Var ikke så nøye uansett. Det ser ikke ut som hun har sendt noen PMs.

Lenke til kommentar

Okay ..

Nice diskusjon om konsekvenser av denne lista..

 

Men er det ikke mere spennende å finne ut, hvem på denne listen.

Som 1 lagde mye styr om den.

Også nr 2 . Hvorfor akkurat denne listen lagde ball i media?

 

sånne sider og passord osv hackes hele tiden på nett.. denne siden ble det mye oppstyr av. Hvorfor?

 

Den orginale listen ble borte fra torrent trackeren ..forde at den ble bremset. Så derfor "døde " torrenten pga for få leechers.

På morgenen når jeg lastet den ned. Så var det over 500 seeders.. men det var folk som fikk korrupte pakker av fila. Så til slutt var det ikke noen som hadde 100% av den lenger..

Hvorfor dette?

Lenke til kommentar

Hørt om dusj & såpe? hørt om gangbangs,bukkake, osv?

Hvis vi snakker om slike ting, så kan vi snakke helt åpenbart, håper jeg. Hvis så, la meg stille noen spørsmål.

Tror du disse damer dusjer etter hver kunde? Ingen hud kan tåle så mye. Hvordan kan du være sikkert at de vasket dem bra nok i munnen, for ekseempel? Eller bruker du også kondom på munnen din når du kysser dem? Eller kysser du dem ikke i det hele tatt? Noen rent praktiske ting jeg kan ikke forstå.

 

Ikke tenk på at jeg er naivt, bare jobbet i mange år som medisinsk personell i landet mitt. Der hørte også folk om alle disse ting, og ikke mindre enn dere. Har mange ganger sett hvordan forsvinner deres selvsikkerhet, når problemene begynner og dere kommer for å sjekke helse. Har mange ganger sett frykt og usikkerhet i øynene deres.

 

Vel, bland ikke din moral inn i ditt yrke.

Lenke til kommentar

Dere glemmer en vesentlig ting. Selv meldinger som tilsynelatende ser ut som avtale om prostitusjon, gjør ikke folk til forbrytere. Ingen vet om avtalen ble gjennomført. Ingen vet om den ene eller begge partene bare drev er spill, av ymse grunner. Tro meg, folk tenner på slikt. Ingen vet noen ting. Selv de som har har hatt kontakt av tvilsom karakter der inne kan, for alt vi vet, være fullstendige lovlydige og tro mot sine eventuelle kjærester.

 

Har ingenting å si egentlig i praksis. Så om du ringer en sexarbeider, og politi finner ut av dette (i praksis tar de da telefonen til sexarbeideren, som ikke gjør noe ulovlig), ringer deg opp og sier rett ut: hvorfor ringte du, og har du da ikke en jækla god forklaring så fortsetter de med; betal 20.000 så er saken ute av verden, ellers setter vi igang en straffesak.

 

De fleste betaler da de 20k gladelig. Selv om du ringte, men aldri møtte opp. Dermed har onkel blå beskyttet det norske samfunnet ved å oppklare en forferdelig kriminell handling.

 

 

 

§ 202a. Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som a) skaffer seg eller andre seksuell omgang eller handling ved å yte eller avtale vederlag,

b) oppnår seksuell omgang eller handling ved at slikt vederlag er avtalt eller ytet av en annen, eller

c) på den måten som beskrevet i bokstav a eller b får noen til å utføre med seg selv handlinger som svarer til seksuell omgang.

 

 

Er den seksuelle omgang eller handling skjedd på en særlig krenkende måte, uten at forholdet straffes etter andre bestemmelser, er straffen fengsel inntil 1 år.

 

 

Hele saken er en total skandale. Går den videre til neste steg blir det bli en katastrofe. Menneskeliv vil garantert gå tapt i selvmord. Familier, liv og karrierer vil falle i grus. Alt på grunn av noen snørrunger, og noen meldinger som ingen egentlig kan vite hva har betydd. Skammelig.

 

Det er jeg enig i. Og disse tassene bør vokte seg vel, for om de ikke har skjønt det enda, så er "hacking" en sport som innehar flere elementer enn datatekniske fenomener. Men det hele kommer ann på hvordan historien fremover spinnes.

Lenke til kommentar

Hackerne gjør dette kun fordi de synes det er gøy å kødde det til for andre. Det kan jeg respektere. Hemmelig.com-Brukerne er kun på den siden fordi de liker å ha tilfeldig sex ofte. Det kan jeg også respektere. De eneste jeg ikke kan respektere er alle de moralistiske nissene som sitter med sin pekefinger og mener de har en rett til å bestemme hva som er et gyldig grunnlag for at andre voksne mennnesker velger å ha sex eller ikke; fordi man er full er greit, fordi man har stor tiss er greit, men mot betaling er ikke greit. Det er kun pga. denne merkelige holdningen blant enkelte personer og politikere at dataene som ligger lagret på Hemmelig.com i det hele tatt er kontroversielle. I liberale land ville ikke listet engang vært interessant og jeg begynner å bli rimelig lei av å forholde meg til puritansk ånsing som man skulle tro døde ut med pietistbevegelsen, og som ville fortonet seg som direkte komisk i land med et mer avslappet forhold til prostituerte.

 

Jeg er så enig så enig. En annen komisk side er at hackerne driver snikinnføring av DLD. Sikre logger for å snoke i de og henge ut på nett i en slags tro at det de gjør kan forsvares "moralsk" - ennå mer vittig. Avlytting av folk ? Seriøst ? Det er ikke akkurat forkastlige krigshandlinger vi snakker om her.

 

Vi trenger ikke DLD når vi har Hackergrupper.

 

Nå har det vel litt mer "jordnære forklaringer";

 

Gir full tilgang

 

En tredje person har ferdigstillt en nettside hvor meldingene er søkbare på tekst, telefonnummer og epost-adresser.

 

ABC Nyheter har fått eksklusiv tilgang til siden som enda ikke er publisert.

 

Personen som kan publisere nettstedet, sier at han ikke har bestemt seg for å publisere eller ikke. En av grunnene til at databasen ennå ikke er publisert, er at mannen er redd for sin tidligere kamerats sikkerhet.

 

- Jeg vil ikke at «Espen» skal bli slått ihjel av gale pimps, sier hackeren til ABC Nyheter.

 

Hackeren utelukker likevel ikke en fremtidig publisering. Mannen har også forsøkt å selge selve databasen til ABC Nyheter.

Lenke til kommentar

Det gjør også den generelle brukerbasen på hemmelig.com.

 

Hva legger du i "den generelle brukerbasen"? Hvilke lover har de brutt og hvordan støtter du opp om dette med mer enn din egen intuisjon?

Det norske nettstedet Hemmelig.com er en av landets største markedsplasser for sexkjøpere og prostituerte.

http://www.dagbladet.no/2011/12/14/nyheter/hemmeligcom/prostitusjon/19408887/

 

Og hasj fører til heroindød.

Lenke til kommentar

Nei, for jeg tror ikke at jeg er et unikt snøflak, og vet at alle dem som ser på ikke er unike snøflak, som utelukkende fordømmer meg fordi de selv er uærlige ovenfor seg selv og verden rundt seg.

 

Godt du har kommet til jorden for å gi frelse til alle andre.

 

Sier det unike snøflaket -- eller tror du at du er den eneste som har surfet på undergrunnsnettet og funnet og sett mer enn du ønsker at andre skulle visst at du har funnet?

 

...

Poenget var bare at JEG IKKE BRYR MEG om hva andre VET OM MEG -- fordi jeg vet at jeg ikke er unik.

 

Viten om at man ikke er unik er ikke en frelse, men det fritar deg for mye frustrasjon.

Det er nok desverre mennesker som tror at de selv er unike som kommer til den tro at de er jordens frelsere.

 

Jeg teller TO stykker på religionsforumet akkurat nå, og for en måned siden var det minst to i politikk og samfunn / mest på oppslagstavlen.

 

Hvor uvanlig føler du deg på en skala fra 1 til 10 -- hvor 1 er mannen i gata og 10 er helt unik i hele universet?

Hint; Alt over 3 er vrangforestilling, og hvis du tror at du er en 6-er eller høyere så burde du oppsøke psykolog med mindre du har rosa hår med grønne striper, er veganer, hører på death-metal og opera, jobber på slakteri og liker å ha sex med dyr.

Lenke til kommentar

Nei, for jeg tror ikke at jeg er et unikt snøflak, og vet at alle dem som ser på ikke er unike snøflak, som utelukkende fordømmer meg fordi de selv er uærlige ovenfor seg selv og verden rundt seg.

 

Godt du har kommet til jorden for å gi frelse til alle andre.

 

Sier det unike snøflaket -- eller tror du at du er den eneste som har surfet på undergrunnsnettet og funnet og sett mer enn du ønsker at andre skulle visst at du har funnet?

 

...

Poenget var bare at JEG IKKE BRYR MEG om hva andre VET OM MEG -- fordi jeg vet at jeg ikke er unik.

 

Viten om at man ikke er unik er ikke en frelse, men det fritar deg for mye frustrasjon.

Det er nok desverre mennesker som tror at de selv er unike som kommer til den tro at de er jordens frelsere.

 

Jeg teller TO stykker på religionsforumet akkurat nå, og for en måned siden var det minst to i politikk og samfunn / mest på oppslagstavlen.

 

Hvor uvanlig føler du deg på en skala fra 1 til 10 -- hvor 1 er mannen i gata og 10 er helt unik i hele universet?

Hint; Alt over 3 er vrangforestilling, og hvis du tror at du er en 6-er eller høyere så burde du oppsøke psykolog med mindre du har rosa hår med grønne striper, er veganer, hører på death-metal og opera, jobber på slakteri og liker å ha sex med dyr.

 

Tatt pillen din?

 

Hva du bryr deg om at andre vet om deg betyr da intet.

 

Men hvorfor er Dagbladet blitt så stille? Det var jo de som pushet denne saken og mest sannsynlig pirret nysgjerrigheten til disse hackerne. Har de ikke rent mel i posen da de plutselig er tause?

 

Eller at de nå forstår at de plutselig kan bli økonomisk ansvarlig. Er nok mer i den gaten vil jeg tro iallefall. Pluss at den rene melposen sikkert heller ikke er så ren.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...