Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke legge sjul på at jeg holder med Lsk, men synes dette var en fin løsning, Drakta får ikke noen logo med skrikende farge, Elkjøp kjøper plassen for Røde kors/Vann for livet og det bringer mer penger i kassa enn det Nordea ga oss ifjord

 

Du har ikke revurdert? :p

 

Vålerenga hadde "Vålerenga mot Rasisme" på drakta i 1997. Fint initiativ fra Lillestrøm uansett.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke noen fan av Grytten og denne promoen endret ikke noe særlig på mitt syn heller. Føles så pompøst og lite ekte ut, samtidig som han alltid har akkurat samme setningsmelodi og tonefall i hvert eneste innslag.

 

Ble likevel hypet på Tippeligaen. Det er noe helt eget å være på stadion og se kamp. Etter en god stund med fotball på TVen er jeg klar til å være med på tribunen igjen.

Lenke til kommentar

1 dag til seriestart. Molde - Strømsgodset starter runden. Sikkert borte seier der.

 

Hva ønsket folket i år?

Håper på bedre stabilitet av topplagene; RBK, Brann, LSK, VIF og Molde. Så vi får 5 som kjemper i toppen gjennom sesongen og hvor det slås om plassen. Håper iallefall ikke at det blir en typisk Janne sesong for RBK. Hvor vi ligger på 7 plass lenge før vi kaster oss oppover og roter det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...