Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del tror jeg nok det blir sesongkort på stadion, samt se bortekampene de gangene det er hovedkamp. Det får holde. Men er enig i at Sumo nok er den desidert beste streamingtjenesten som fins i Norge pdd. Aldri opplevd noe særlige problemer med lag eller at man ikke får koblet til grunnet for mange brukere (viaplay, vglive og canal pluss, jeg ser på dere). Dessuten funker det hele enestående gjennom TV2-sportens mobilapper til både Android og epledings.

Lenke til kommentar

Pokker også, Sumo var jo perfekt. PL+TL, what else do you need!

Hockey også da, men de har jo sumo også, selv om det ikke er så ofte :)

Har selv sesongkort på stadion og kommer til å dra på de bortekampene hvor det passer.

Mens borte mot feks Tromsø klarer jeg meg uten, evt så den på pub.

 

Spørs på hva slags hockey du liker å se. Personlig synes jeg norsk hockey kontra NHL blir mye det samme som Tippeligaen kontra Premier League. Urkjedelig å se på. Tregt spill, mye individuelle feil, osv.

Lenke til kommentar

Jeg håper prisene og tilgjengeligheten på norsk fotball blir enda verre. Da vil kanskje folk kjenne sin besøkelsestid og komme seg på stadion. Er lei sofa"supportere".

 

Det er så veldig lett å si for dere som bor nær stadion. Jeg har 6-7 timer opp til Trondheim. Nærmeste TL stadion er Aarasen. Den ligger nesten 2 timer unna. Hadde jeg bod nær hadde jeg selvfølgelig tatt turen ofte. Men Norge er stort og det er veldig lett for dere som befinner dere i området kontra oss som må komme oss til stadion også.

Lenke til kommentar

Samme her. Jeg var på så og si alle hjemmekampene til Molde ifjor men dæven det koster både tid og penger med ferge, bomvei og what not. Bruker ca 4-5 timer på reising tur/retur på kampdager og jeg vet mange som har det på samme måte i distriktene, derfor er det så jævla frustrerende å høre noe om publikumstall når det kommer fra folk som holder med et lag med nedslagsfelt i de 5 største byene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...