Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde kanskje endre førstepost. I 2012 spiller ikke Stabæk på Telenor Arena ;) Hva kapasiteten blir der er vanskelig å si, spørs hva Stabæk får til å sette opp med midlene de har til rådighet, men håpes på 7500 plasser. Sånn som det er nå er det kun rundt 5000 godkjente plasser for Tippeligaspill. Klokkesvingen kan ikke lenger brukes slik den er i dag.

Endret av Nik0
Lenke til kommentar

Stabæk er vel mer enn halvdød som toppklubb. Hvis de evt ikke er sikker på om de klarer å fullføre serien før de går konk, så håper jeg de har respekt nok for resten av lagene til å bare trekke seg på forhånd. Pinlig og irriterende om de dør halvveis, og på den måten fucker opp alt.

Lenke til kommentar

Stabæk er vel mer enn halvdød som toppklubb. Hvis de evt ikke er sikker på om de klarer å fullføre serien før de går konk, så håper jeg de har respekt nok for resten av lagene til å bare trekke seg på forhånd. Pinlig og irriterende om de dør halvveis, og på den måten fucker opp alt.

 

Klubben går ikke konk, ikke uttal deg om ting du ikke har peil på. Klubben har derimot lagt opp til en budsjett neste sesong kun litt over Sarpsborg og Sogndal-nivå, og det er jo så klart drastiske endringer fra et budsjett på 80-100 mill de seneste årene. Alt over nedrykk vil være bra i kommende sesong.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden kan du vite det? Den økonomiske straffen mot klubben kan potensielt bli knallhard, spesielt nå som svindelsaken er blitt en politisak. Jeg håper uansett de fullfører og rykker ned, svindelklubber som nærmest opptrer som om de ønsker å svekke norske klubbers generelle omdømme kan bare komme seg vekk fra eliteserien snarest.

Lenke til kommentar

Det innlegget kan ikke ha vært seiøst? Du snakker om en sak som omhandler kanskje den styggeste økonomiske kriminaliteten i norsk fotball noensinne.

I følge TV2 kanskje. Viser seg at det er mye feil i "avsløringene" deres.

Fant dessverre ikke artikkelen der flere av mailene mellom de to partene var gjengitt, det fikk hvert fall meg til å se saken i litt annet lys.

 

Her er det dog veldig tydelig at alle har bestemt seg på forhånd at dette er "styggeste økonomiske kriminaliteten i norsk fotball noensinne".

Sier ikke at alle har helt rent mel i posen her, men at det ikke er så ille som hvert fall TV2 skal ha det til.

Lenke til kommentar

Det innlegget kan ikke ha vært seiøst? Du snakker om en sak som omhandler kanskje den styggeste økonomiske kriminaliteten i norsk fotball noensinne.

I følge TV2 kanskje. Viser seg at det er mye feil i "avsløringene" deres.

Fant dessverre ikke artikkelen der flere av mailene mellom de to partene var gjengitt, det fikk hvert fall meg til å se saken i litt annet lys.

 

Her er det dog veldig tydelig at alle har bestemt seg på forhånd at dette er "styggeste økonomiske kriminaliteten i norsk fotball noensinne".

Sier ikke at alle har helt rent mel i posen her, men at det ikke er så ille som hvert fall TV2 skal ha det til.

 

Vi vet mer enn nok om denne saken til å skjønne at dette er et forsøk på svindel av en utenlandsk klubb, og at representanter for i hvert fall Stabæk og VIF, og kanskje RBK, har gjort ting de overhodet ikke burde gjøre.

 

At enkelte supportere av disse klubbene vil forsøke å bagatellisere saken er ingen overraskelse. Men sannheten er at norske klubbers tidligere plettfrie rykte i internasjonale overgangssaker er kraftig skitnet til på grunn av idiotene som står bak denne saken. Det er ekstremt alvorlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...