Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også.

Du får velge din bestekompisen men ikke familien din

 

Jeg ser nesten ingen som kritiserer andre spillere når det gjelder deres valg på hvem som styrer deres karrieren. Disse agenter er ofte ikke de ærligste gruppe

Ingen agenter jeg vet om kan sammenlignes med faren til Mix, lavere avskum enn ham skal du lete lenge etter. Må vel bli på pedo-nivået, ihvertfall i mine øyne.

 

Skjønner veldig godt hva Teipball mener og er i stor grad enig i det aller meste han skriver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også.

Du får velge din bestekompisen men ikke familien din

 

Jeg ser nesten ingen som kritiserer andre spillere når det gjelder deres valg på hvem som styrer deres karrieren. Disse agenter er ofte ikke de ærligste gruppe

Ingen agenter jeg vet om kan sammenlignes med faren til Mix, lavere avskum enn ham skal du lete lenge etter. Må vel bli på pedo-nivået, ihvertfall i mine øyne.

 

Skjønner veldig godt hva Teipball mener og er i stor grad enig i det aller meste han skriver.

 

jim solbakken er verre

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjente Mikkel Diskerud sånn passe godt fordi vi vokste opp i samme området og er i samme aldersgruppe, så jeg vet at han er en OK fyr. Men å si at Jim Solbakken er i nærheten av å være like ille som Pål Diskerud er selvsagt bare tull. Jeg håper både Solbakken og Diskerud blir straffet for virksomheten deres, men Pål Diskerud har livnært seg på å utnytte svake mennesker og ødelegge livene deres. Det ligger på et helt annet nivå enn triksingen til Jim Solbakken.

 

Dessverre virker det for øyeblikket som om førstnevnte har sikret seg best av de to når det gjelder å finne smutthull i loven fremfor å begå rene lovbrudd.

Endret av Husam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

TL til Tv2? www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/hele-tippeligaen-paa-vei-til-tv-2/a/23368178/

 

Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig.

Lenke til kommentar

 

TL til Tv2? www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/hele-tippeligaen-paa-vei-til-tv-2/a/23368178/

 

Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig.

 

 

Uenig. Det mest positive med at TL kommer tilbake på TV2 er at man antageligvis får muligheten til å betale kun for Tippeligaen uten noe annet dritt man ikke er interessert i, slik man måtte med CMore.

 

Jeg håper inderlig de holder TL og PL adskilt, for Premier League er jeg ikke interessert i å betale for.

Lenke til kommentar

 

Helt greit. Syns egentlig all fotball kan komme på en kanal. Kanskje lansere en helt ny TV-stasjon som kun har fotball. Fotball er jo den sporten i Norge som er mest populær og mange har flere TV-kanaler for å få med seg så mye som mulig.

 

 

Uenig. Det mest positive med at TL kommer tilbake på TV2 er at man antageligvis får muligheten til å betale kun for Tippeligaen uten noe annet dritt man ikke er interessert i, slik man måtte med CMore.

 

Jeg håper inderlig de holder TL og PL adskilt, for Premier League er jeg ikke interessert i å betale for.

 

 

Tipper det er veldig mange som tenker motsatt akkurat der :p

 

 

Men tenk på dette: En helt ny TV-stasjon. Kall den FotballTV til noen kreative sjeler finner på noe annet.

Denne TV-stasjonen har f. eks en kanal for hvert land (eller hver liga, dere skjønner tegningen). Betal en fast sum og du får alt av fotball.

 

Denne TV-stasjonen kan også gi deg flere muligheter slik at du kan velge hvilke kanaler du vil ha. Jeg hadde støttet dette helt! :)

Dette punktet er jo teknisk sett ute allerede, men denne funksjonen bør allikevel komme ut hvis det skal samles ;)

Lenke til kommentar

TL tilbake til TV2 er veldig bra. Prosjektet til C-More var en fadese - og uten Brann vil tapet deres bli ganske mye styggere enn det allerede er. Det sier jo sitt når toppkampen til C-More maks hadde 30-40 000 seere, mens en ubetydelig kamp på TV2 bikket 200 000.

 

En felles TV-kanal for fotball er ikke en dum idé, men jeg tviler på at det ville vært lønnsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...