Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

@jjkoggan: California? Prøv heller Mexico og Club Tijuana. Der skal han visstnok allerede ha signert kontrakt.

Han skal bo i California og jobbe i Tijuana som ligger langs grensen

 

 

 

Beklager, forvekslet Tijuana med Toluca utenfor Mexico by. Men han skal allerede ha signert kontrakt, noe som får en del kommentatorer i USA til å lure på hvor bra MLS er og om den er for komplisert.

Lenke til kommentar

 

 

@jjkoggan: California? Prøv heller Mexico og Club Tijuana. Der skal han visstnok allerede ha signert kontrakt.

Han skal bo i California og jobbe i Tijuana som ligger langs grensen

 

 

Beklager, forvekslet Tijuana med Toluca utenfor Mexico by. Men han skal allerede ha signert kontrakt, noe som får en del kommentatorer i USA til å lure på hvor bra MLS er og om den er for komplisert.

 

Ja. hjemmelaget mitt (Columbus Crew)prøvde å få Diskerud men fikk det ikke til. MLS ligaen setter grenser på hvor mye penger hvert lag kan betale sine spillere. Det begrenser selvfølgelig hvor mange gode utenlandske spillere de kan kjøpe. Liga MX har ikke disse problemer og kan tiby mere penger, ikke minst fordi Liga MX og de fleste andre ligaer I Europa ikke konkurrerer med andre større idrett som football, basketball og baseball.

 

Når det gjelder kvalitet er Liga MX litt bedre enn MLS. Denne forskjellen forandrer hvert år som ligaen vokser og blir mer populær.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har noe mot han som person, men resten av slekta hans kan du få billig (eller rettere sagt; dyrt) av meg. Gledens dag hvis han rømmer til USA.

 

Samtidig synes jeg egentlig at man skal få lov til å mislike Mix også på grunn av faren. Greit at han er faren og det er familie, men virker ikke akkurat som at Mix har noen problemer med hva faren driver med når faren styrer karrieren hans.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

 

 

Ikke at jeg har noe mot han som person, men resten av slekta hans kan du få billig (eller rettere sagt; dyrt) av meg. Gledens dag hvis han rømmer til USA.

Samtidig synes jeg egentlig at man skal få lov til å mislike Mix også på grunn av faren. Greit at han er faren og det er familie, men virker ikke akkurat som at Mix har noen problemer med hva faren driver med når faren styrer karrieren hans.

Ikke lett å bli kvitt av familien din eller si til resten av verden hva som er galt med faren din.

 

Synes han kan ta skyld for det han sier og gjør, men ikke så mye på hva hans familien sier og gjør. Hvis han hjelper landslaget mer og mer med å spille på et bedre, mer kreative liga enn Tippeligaen blir jeg fornøyd

Lenke til kommentar

 

 

Ikke at jeg har noe mot han som person, men resten av slekta hans kan du få billig (eller rettere sagt; dyrt) av meg. Gledens dag hvis han rømmer til USA.

Samtidig synes jeg egentlig at man skal få lov til å mislike Mix også på grunn av faren. Greit at han er faren og det er familie, men virker ikke akkurat som at Mix har noen problemer med hva faren driver med når faren styrer karrieren hans.

Delvis enig, men vanskelig å dumpe familien da. Han kan jo være verdens beste far for alt vi vet.

Lenke til kommentar

Klart, sier ikke at det er lett, og å dumpe familien sin er sikkert blant de vanskligste tingene man kan gjøre. Men når far Diskerud er både agent og manager for Mix, og skal vi tro det kommer fram så har han kommet med mange merkelige krav til RBK, da synes jeg det tyder litt på at Mix ikke har så mye problem med måten faren forhandler på.

 

Altså, jeg vet lite om dem på de personlige plan og har lite grunnlag å uttale meg på. Men er av en oppfatning at man kan til en viss grad dømme personer på bakgrunn av personene de omgås med.

 

For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også.

Lenke til kommentar

 

For å dra den veldig langt. Om jeg er bestekompis med en rasistisk nynazisist så sier det noe om meg også.

Du får velge din bestekompisen men ikke familien din

 

Jeg ser nesten ingen som kritiserer andre spillere når det gjelder deres valg på hvem som styrer deres karrieren. Disse agenter er ofte ikke de ærligste gruppe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...