Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

 

Gal kone, mannen prøver at parret skal fremstå bra elns

Kunne du forklart det litt bedre? :)

 

Jeg tror kona drep med noe mord ellerno, jeg vet ikke hva serien heter og har aldri sett på den eller traileren. Jeg ble anbefalt den for lenge siden, men jeg ønsker å se den. Kan heller ikke huske hvem som anbefalte meg den. xD Bare å gjette, kjenner sikkert igjen navnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en gammel eller ny serie?

Jeg tror ikke den er så veldig gammel, er nok laget 2000-2013 om jeg skal gjette.

 

EDIT: Synes det er litt rart ingen vet hvilken serie det er, jeg mener å huske den var passe kjent.

Endret av waremanu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg Letter etter 2 serier, begge gikk på slutten av 90 tallet kanskje starten på 00

 

Seri 1 gikk på tv 2 mellom 10 og 13.00 på lørdag og søndag, og handlet om noen ungdommer tror det var 2 gutter og 1 jente  som gikk seg vil i en jungel, mitt i jungelen fant de en en skjult by, er derfor jeg tror serien het den skjulte byen i jungelen på. I byen var det en prinsesse som jeg tror en av ungdommene ble sammen. De bodde i byen og samtidig som de lette etter en måte å komme seg hjem. 

 

serie 2 husker jeg veldig lite av men den gikk på svensk tv 4 på lørdag eller søndag på dagtid. det lille jeg husker en en hule hvor det var en gutt og et veldig søtt troll/romvesen  som satt med noen diamanter/krystaller det var også en mann der som var iført en robot drakt, kroppen var en robot og hode var inne i en glass kuppel. Mulig det var 2 av disse robotene 1 snill og 1 ond. Tror også det var noe i den hulen som de såg ned i 

 

håper noen kan hjelpe meg og alle svar mottas med stor takk 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, ser etter en animasjonsserie med dukker fra da jeg var yngre, rundt midten av 90-tallet. Husker ikke helt hva den gikk ut på, men den handlet om to brødre.

Det eneste jeg husker var deler av introen, hvor brødrene bodde på samme rom, og sov i køyeseng. Når den eldste broren våknet, så hoppet han ned fra øverste sengen, og ned i klærne sine som hang på klessnoren og ble med det fullt påkledd!

Husker også at det var en tjukk slakter som bodde i byen. En episode kjøpte slakteren seg en kjøttetende plante, som til slutt endte opp med å fange slakteren for å spise han selv, iført tørkle og med kniv og gaffel.

 

Husker dessverre ikke stort mer, men håper det er nok til at noen kan hjelpe meg å finne ut hvilken det er!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei ! eg lurer på om noen husker noen av disse 2 tv seriene. Begge gjekk på tv 2 før bonanza trur eg eller etter på. Det gjekk for ein stund siden.

 

Men den fyrste handla om ein gutt som var agent. trur han hadde lyst krøllete hår og jobba eingentleg som pizza bud,men kan vere noe eg inbilder meg. så trur eg også han samarbeida med ein jente eller noe sånt. 

 

Den andre serien handler om ein jente trur eg som var på ein øy, men budde ute i havet eller under det, med mangen andre folk , eller så husker eg ikkje så mykje for eg fulgte ikkje så mykje med på det. men håper noen husker det.

 

Håper dere kan hjelpe på dette lille, men takk på forhand

Lenke til kommentar

Hei ! eg lurer på om noen husker noen av disse 2 tv seriene. Begge gjekk på tv 2 før bonanza trur eg eller etter på. Det gjekk for ein stund siden.

 

Men den fyrste handla om ein gutt som var agent. trur han hadde lyst krøllete hår og jobba eingentleg som pizza bud,men kan vere noe eg inbilder meg. så trur eg også han samarbeida med ein jente eller noe sånt. 

 

Den andre serien handler om ein jente trur eg som var på ein øy, men budde ute i havet eller under det, med mangen andre folk , eller så husker eg ikkje så mykje for eg fulgte ikkje så mykje med på det. men håper noen husker det.

 

Håper dere kan hjelpe på dette lille, men takk på forhand

 

 

Tror den andre serien du er ute etter er ocen girl

Lenke til kommentar

Hei jeg lurer på om noen husker et TV program (barne program mest sannsynlig) som gikk på nrk rundt tusenårsskiftet (ca 2002). Programmet gikk på enten NRK eller TV2, og det handlet om en sopp. Det var en brun sopp, og den sang blant annet i dusjen. H*n pleide å bytte "sopphatter" til forskjellige farger og noen ganger jobbet h*n med noen maskiner utenfor huset sitt. I en episode møtte suppen på en lastebil som svingte av vegen slik at mange egg knuste!

Håper noen kan hjelpe til tross for dårlig info. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

hei

 

leter etter en serie som gikk på tv2 (tror jeg) rundt midten av 90 tallet. Husker at det foregikk i en jungel, og det var forksjellige stammer tror jeg (jaguar, scorpion..). En type krigere hadde en svær scorpion stinger som våpen. I intoren til serien så er det en eller flere krigere som løper ned en bratt bakke.

tror det var en gruppe "vanlige folk" som vandrer i jungelen også kommer de over denne bortgjemte svilisasjonen, eller blir kidnappet.

 

Det er ikke "The lost world" eller "Spellbinder"

 

 

Jeg tror dette er den samme serien som jeg har lett lenge etter og som jeg endelig har funnet navnet på den hetter : the legend of the hidden city  har ikke funnet noen episoder enda men jeg fant et lite klipp 

Lenke til kommentar

Dette er en god del år siden, rundt 13 år, gjerne på tv2.
Nå er det en del detaljer som kan være feil, men dette var en animasjons serie. Veldig spesiell stil på den, husker jeg såg den da jeg kom hjem fra skolen. 
Nå er det en del detaljer som jeg kanskje bommer på, eller mikser.
Mener det var 3 svarte venner som gjorde trøblete ting, mener det var en hvit gutt som ikke snakket som ville være venn med dem. Den ene av dem 3 vennene mener jeg hele tiden prøvde å få han hvite til å gjøre litt kjipe ting, men som han vanligvis kom seg unna fra å gjøre. En av dem sorte mener jeg var stor og tjukk, var veldig vennlig mot denne hvite gutten og til tider hjalp ham å snike seg unna de kjipe tingene den ene ville at han skulle gjøre.
 

Lenke til kommentar

Hei husker det var en serie på NRK på 90-tallet om en gutt som lekte med lego, han bygget en stor by av lego og lekte med den, han hadde også en legofigur som var som han også hadde han foreldrene sine. Husker også at noe magiske greier skjedde og han ble transportert til lego verden og bodde der sammen med foreldrene. Men han var ikke en legofigur han var et et menneske men alt rundt tror jeg var lego, Noen som husker?

Lenke til kommentar

Hei, jeg ønsker å finne ut hva en tv-serie heter. Den gikk på NRK for noen år siden og handler om noen ungdommer/barn som hadde visst en krangel mellom gruppene. Ungdommene/barna hadde ''maling'' i ansiktet. Det var sjelden man kunne se voksne. Ikke så mye å gå på i og med at jeg var veldig ung da denne serien gikk på TV. Håper noen vet hva jeg mener og husker hva serien heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...