Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2011 - Nominering!


Paisley

Anbefalte innlegg

1 minutt over går helt fint. Faktisk tenkte jeg å holde fristen åpen frem til kl 24 for å la de aller siste får sjansen til å komme med en nominasjon. Mange har først sett tråden i siste liten, og med julen kommer også en dose tilgivelse og godhet som også skal være å finne i denne tråden :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naturligvis kan det holdes oppe til kl 24. Verdens minste sak akkurat det. Må få legge til at kvalifikasjonstråden blir lagt ut i løpet av natterstimene, og ikke på slaget 24 som følge av at nominasjonstråden blir åpen noe lengre. Nominasjoner kan komme i siste liten, og jeg er nødt til å se hvor mange nominasjoner som kommer inn før jeg lager reglene for neste runde. Tviler på at det var noen som hadde planlagt å sitte klar på slaget 24 for å stemme, så det skal vel gå greit :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nominerer mas222. Den ligner dog på en annen som allerede er nominert, men er koselig.

 

Og så nominerer jeg Atald. Kanskje ikke direkte en juleavatar, men gir meg absolutt julestemning!

 

Håper det er greit for begge to.

og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg legger ved avataren deres, men de er forsåvidt enkle å finne.

 

Så får vi litt flere med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...