Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2011 - Nominering!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En slik konkurranse som dette gir julestemning :)

 

Bra du fant tråden på samme dag nomineringen avsluttes da :)

Akkurat det jeg også gjorde, håper noen vil nominere meg da. Kjipt om dette blir det første året jeg ikke får vært med, har vært med alle årene siden jeg registrerte meg jo.

Lenke til kommentar

En slik konkurranse som dette gir julestemning :)

Det var også formålet! Flott at du fikk en liten dose julestemning :)

En slik konkurranse som dette gir julestemning :)

 

Bra du fant tråden på samme dag nomineringen avsluttes da :)

Akkurat det jeg også gjorde, håper noen vil nominere meg da. Kjipt om dette blir det første året jeg ikke får vært med, har vært med alle årene siden jeg registrerte meg jo.

 

I år har det dessverre vært dårlig oppslutning rundt juleavatarkonkurransen. Intiativ var fraværende, noe som gjorde at jeg måtte slenge denne opp noen dager ut i desember. Normalt er denne konkurransen populær og aktiviteten i tråden skyhøy, men i år har det vært svært labert.

 

Aldri vært med selv, har ikke visst om denne tråden engang :p

Jeg har prøvd mitt beste for å reklamere om denne tråden med link i signatur, oppfordringer i tråder, og TSP har både twitret og oppdatert diskusjon.nos status med link hit. Det har hjulpet noe, og det har tatt seg noe opp. Fortsatt noe tid igjen til å nominere andre, og forhåpentligvis husker du på denne konkurransen neste år igjen. Kanskje det blir en tradisjon for deg og? :)

Endelig kom konkurransen :yes:

 

Hvordan nominerer man noen? Jeg så trådstarterens innlegg men jeg så ikke noe om det der. Er det noen som kan gi meg svar?

 

Beklager at dette ikke var godt nevnt godt nok i førsteposten. Kort sagt skal man bare komme med navnet på brukeren, og avataren som brukeren har. For å få med avataren velger du kopier bildeadresse som du så setter inn i posten med ved å trykke " sett inn bilde". Kort og enkelt.

 

Et lite tilbakeblikk i de foregående trådene viser at det har vært så mange som 75 nominasjoner tidligere, og nivået har flere ganger ligget omtrent slik. Kanskje noe skuffende at vi i år har funnet frem til omtrent 30 nominasjoner (forhåpentligvis kommer noen i siste liten), men kanskje vi bare har blitt litt mer strengere når kvalitet angår? :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...