Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2011 - Nominering!


Paisley

Anbefalte innlegg

Og da er vi alle gode venner igjen og alle vet forskjellen på et profilbilde og en avatar, hurra! ;) Som avatarkonkurransearrangør setter man ekstremt stor pris på lenke til profil og en bildelenke til avatar i innlegget hvor du nominerer, snakker av erfaring her. I tillegg er det praktisk for de som skal nominere senere.

 

Takk for at du kom inn med et godt svar her TSP! Dersom alle som nominerer lenker til profil og en bildelenke til avatar blir jobbe med å håndtere nominasjonene og legge disse til i forstepost mye enklere. Det er ikke alltid like gøy å måtte søke opp brukere. Flott at du holder et øye med tråden og retter opp misforståelser TSP! :)

 

Aight, da beklager jeg misforståelsen

Nå som reglene er forstått er det bare å lete etter juleavatarer å nominere! :)

 

Jeg nominerer

 

Flott å se at det begynner å komme noen nominasjoner! Noen må jo starte ballet også :)

 

Ellers må jeg si meg enig med dere som påpeker at det er få juleavatarer å finne på forumet i år. Det er langt mellom juleavatarene, og enda lengre mellom de gode. Forhåpentligvis kan denne tråden være med på å minne folk på at det er på høy tid å jule opp avataren! Dersom noen vil være med å spre budskapet kan dere kopiere følgende inn i signaturen. Hadde virkelig satt pris på det!

 

[size="2"][color="#FF0000"]
[center]Delta i årets juleavatarkonkurranse du også! Nominer den beste juleavataren i [url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397870&view=findpost&p=18657878"][i]nominasjonstråden[/i][/url][/center]
[/color][/size]

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nominerer FredrikV.

 

Takk for en nominasjon. Jeg er nødt til å meddele at jeg fant den opprinnelige juleavataren som jeg har lett etter siden 1.desember, og dermed har endret. Fint om du gir en tilbakemelding på om du fortsatt ønsker å beholde nominasjonen, eller om du ønsker å trekke den tilbake! :)

 

Samtidig benytter jeg sjansen til å nominere Le Professeur. Juleavataren hans minner om jul, samtidig som det er lett å oppfatte hvilken bruker det er snakk om. Han har gjort en enkel endring fra sin orginale avatar med å legge på en nisselue, men den er godt gjennomført!

 

av-162635.png

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Da har de andre nominasjonene blitt lagt til i førstepost.

 

Som enkelte har sagt har det vært overraskende dårlig aktivitet når det gjelder både nominasjoner, men og juleavatarer. Forhåpentligvis vil flere ta turen innom, men flott om enkelte deler ordet ved å f.eks putte koden under inn i signaturen for å reklamere litt. Hadde vært morsomt om diskusjon.no kunne delt lenken til denne tråden på facebook, eller tweetet om denne tråden. Litt stusselig at det ikke er flere som deltar.

 

Dersom antall nominasjoner ikke tar seg opp de siste dagene kan det bli aktuelt å utvide nominasjonsperioden noe, eller endre noe på reglene slik at vi ikke står igjen med et par juleavatarer etter første avstemning.

 

kode til signatur

[size="2"][color="#FF0000"]
[center]Delta i årets juleavatarkonkurranse du også! Nominer den beste juleavataren i [url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397870&view=findpost&p=18657878"][i]nominasjonstråden[/i][/url][/center]
[/color][/size]

Lenke til kommentar

Hehe, skal innrømme at jeg helst ønsket en ny juleavatar i år, men jeg kom ikke på noe bra. Tror jeg laget den der selv for et eller to år siden. Originalbildet/-avatar var fra dette:

 

Empire_Total_War_Grenadier_by_michaelkutsche.jpg

 

 

Kan se om noen forbedringer kan bli gjort med hatten i løpet av de neste dagene om jeg har tid, men jeg gjorde den hvertfall litt rødere den gang :wee:

 

Er vel mest nyttår, men synes nyttår hører julen til. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...