Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] For mye utbetalt lønn!


Marius_1337

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg var jobbet et sted i litt over et år. Etter at jeg sluttet der, og begynte hos ny arbeidsgiver, fortsatte jeg å få lønn. Jeg har nå fått et krav om å tilbakebetale dette.

 

Kort info:

- Jeg har aldri fått noen lønnsslipp for dette

- Jeg har ikke visst om dette, da det har blitt utbetalt likt som min andre jobb

- Jeg merket den siste lønningen og ga beskjed til tidligere arbeidsgiver.

 

 

Det dreier seg altså da om 3 mnd med "for mye utbetalt lønn". De mener dette er 28000. For det første stemmer ikke beløpet. Jeg har gått gjennom min konto og det er ikke riktig. Det er inkludert skatt.

 

Jeg kontaktet tidligere arbeidsgiver og fikk da et kontonr. og et beløp. Jeg fikk ingen andre detaljer rundt dette. Jeg er en 21 år gammel student og har SELVSAGT ikke 28000 liggende å slenge. Jeg skal i et møte med noen advokater på mandag, men tenkte jeg kunne spørre her om noen vet noe om dette.

 

HVA GJØR JEG?! jeg får ikke sove om natten på grunn av det her. Stresser så ekstremt.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg var jobbet et sted i litt over et år. Etter at jeg sluttet der, og begynte hos ny arbeidsgiver, fortsatte jeg å få lønn. Jeg har nå fått et krav om å tilbakebetale dette.

 

Kort info:

- Jeg har aldri fått noen lønnsslipp for dette

- Jeg har ikke visst om dette, da det har blitt utbetalt likt som min andre jobb

- Jeg merket den siste lønningen og ga beskjed til tidligere arbeidsgiver.

 

 

Det dreier seg altså da om 3 mnd med "for mye utbetalt lønn". De mener dette er 28000. For det første stemmer ikke beløpet. Jeg har gått gjennom min konto og det er ikke riktig. Det er inkludert skatt.