Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så gøy å lese om personer som mener anmeldere har heeeelt feil og at spillet er så utrolig dårlig. Og så kommer det med nesten 100% sikkerhet til å selge noe helt sykt med kopier.

 

Og alle disse millionene av kundene er tullete og forstår seg ikke på hva et bra spill er for noe...

 

Tror det er endel som må ta på velkommen til virkeligheten lua si og aldri aldri ta den av igjen for det blir bare for dumt å lese når noe som burde være oppegående mennesker skriver slik svada...spill nerder altså det er jaggu et slag for seg selv :p

X antall tusen mennesker ser også twilight, jeg kommer aldri til å innrømme at det er en bra film av den grunn. Smak og behag. Det folk kritiserer mest her er samlebåndsfølelsen spillet gir, det er jo nesten en blåkopi av mw2 når det kommer til gameplay. Dette hadde valve gitt navnet episode 1.

 

Ja men hva er egentlig galt med det? Om en hadde forandret drastisk på gameplay mekanismen så hadde det ikke lenger vært Modern Warefare. Dette er hva alle dem millionene av spillere vil ha...her har en litt bedre grafikk,noen nye våpen,nye perks,nye game modes og nye kart for å nevne noe. Og ikke minst en singleplayer kampanje som er i topp sjiktet.

 

Ja da kan vel heller ikke du klage når orginalitet og den samlebåndfølelsen jeg sikter til er de ankepunktene folk har på dette spillet. Og dermed kan rettferdigjøre å kalle det 2.5 når det er såpass likt som det er. Jeg for min del kunne aldri brukt 500kr på et et spill jeg har spilt før, uansett hvor mange "modes og perks" det måtte komme. Har forresten heller ikke kritisert noen for noe heller, bare forsvarer de som gjør det :)

Lenke til kommentar

Tydelig at det er inn og kult å slenge drit om MW og pengene dei tjener.

 

Personlig er eg fan stor fan av BF og MW, og synst IF kommer med det beste MW spelet per dags dato, akkurat som Dice har gjort med sitt BF3

 

Enkelt og greit så er MW3 fantastisk morro med sitt enorme tempo og mykje action, samt BF3 er fantastisk morro med tactic og lagarbeid.

 

Skal eg spele aleine så blir det MW3 heilt klart. Men visst eg fyller opp squaden på BF3 så blir det med det.

 

To gode spel, men heilt forskjellige.

Lenke til kommentar

 

Ja men hva er egentlig galt med det? Om en hadde forandret drastisk på gameplay mekanismen så hadde det ikke lenger vært Modern Warefare. Dette er hva alle dem millionene av spillere vil ha...her har en litt bedre grafikk,noen nye våpen,nye perks,nye game modes og nye kart for å nevne noe. Og ikke minst en singleplayer kampanje som er i topp sjiktet.

 

 

Synes du personlig at singleplayerkampanjen er i toppsjiktet? Hadde vært kult om du skrev litt om hva du likte.

 

Jeg synes det er et forferdelig gjenbruk jeg ikke har sett maken til, og en rimelig platt og "masete" story. Lyden , delvis miljø, grafikken og våpen er copy/paste jobb. Og den utrolig linjære og triggerpregede fremgangen i spillet gjør at man tilslutt bare løper istedet for å skyte fiender. For det er det samme om du skyter eller ikke, det kommer fiender frem til du har løpt til det riktige punkt. Sjansen for flykrasj/å bli skutt ned er 94% i Modern Warfare 3, det er nesten litt komisk. Hver gang du setter deg i et fly skriker en captain america: RPG HOLD THE FUCK ON MADDAFAKKA!

 

Jeg kjøper ikke slike spill pga singleplayer, jeg gleder meg til å teste MP delen som jeg sikkert kommer til å spille endel. Og like bedre :)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Veldig hipt å hate på Modern Warfare har jeg merket.Jeg som en casual gamer kommer nok til å storkose meg med dette. Eneste minuset jeg kan huske ved serien er de som sprang rundt med 2x avsagd hagle, lightweight++ og knertet hver en jævel.Ellers er det kjempeflott for min del, spiller det online og offline, med og uten kompiser. Blir nok 2-4 dager i uka â 2-4 timer gaming, og tror det blir tøft :)Venter bare på at platekompaniet åpner 10.00 så er jeg nede og henter min pre-order!NB: Skjønner at dere kanskje ikke liker at spillet ikke forandrer seg drastisk, men veldig mange misliker spillet uten å ha noen gode grunner og bare følger med strømmen.

 

helt enig, elsket mw2 og føler nå at de har rettet opp alt i mw2 og gitt det et lite, men friskt pust. flott spill

Lenke til kommentar

MW2.5, som forventet. Litt drøyt å kalle det en overprisa map pack kanskje, men føles slik til tider. Glad jeg ikke har kjøpt det sjølv, men prøvd det hos en kompis først!

Helt uenig. Føles ikke som MW2 overhodet (multiplayer). Føles mer som MW1, mest pga. banene, men også fordi folk tåler mer og våpen er nerfa (bortsett fra sniper som er majorly OP slik jeg ser det). Dersom de får fingeren ut av et visst sted og legger ved banene fra MW2 så blir det bedre enn MW2, foreløpig trekker banene ned.

Lenke til kommentar

Testet SP litt nå, typisk MW-stil vil jeg si, relativt hektisk og greit, men irriterende "tilfeldige" dødsfall av brå granter og sprengninger, og jeg føler jeg kjenner litt lusa på gangen og forsøker å presse framover veldig raskt kontra å gjøre ting litt mer saklig, fordi det er så mye uendelig respawn i serien. Utover det synes jeg SP fungerer bedre enn i feks battlefield.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...