Gå til innhold

Skyrim - Noen som har fått det tidlig i posten enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva F* er dette for noe tull? Det lå i postkassa da jeg kom hjem for en halvtime siden også får jeg ikke spilt det?!?

 

 

*Dette* er grunnen til at folk piratkopierer... :(

 

Rundt kl 01:00 i natt blir det låst opp i Steam...er forbanna irriterende. Fikk mitt igår og det må bare ligge der å erte meg helt til i natt.....hadde jeg kjøpt det på konsoll hadde jeg spilt i hele går og idag....

 

Håper bare det er noe bedre på pc så det ikke er helt "bortkastet".

Lenke til kommentar

Har fått spilt det noen timer nå. Det virker spennende med generelt mye quester. Det er mye man kan gjøre, helt sykt. Lyden er bra, stemningen er god. Verdenskartet irriterer meg litt og inventory systemet i Oblivion var mer effektivt spør du meg.

 

Ellers er det helt kanon, strålende fornøyd.

 

Du spiller på konsoll sant? På PC er ihvertfall grensesnittet ca en million ganger bedre i skyrim. (Med mindre du brukte mods i oblivion da, men da er det en teit sammenligning)

Lenke til kommentar

Bestilte det fra Dustin for to uker siden, men for ett par dager siden, så fikk jeg mail om at dem ikke sender det ut før 15-11-2011.

 

JEG KOMMER ALDRIG TIL Å BRUKE DUSTIN IGJEN.

 

EDIT: og da er den avbestilt siden Dustin har satt ENDA en ny dato 18-11-2011

Endret av Yggdrasil
Lenke til kommentar

Jeg bestile Skyrim fra CDON over nett i går ca klokka 12.00, og ser at bestillingen ble først markert som "sendt" nå seint denne fredagen. Litt i det tregeste laget synes jeg.

 

Edit: Jeg fikk varen hjem til postkasse mi i dag denne lørdagen, kun to dager etter at jeg bestilte det på torsdag. :)

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Har fått spilt det noen timer nå. Det virker spennende med generelt mye quester. Det er mye man kan gjøre, helt sykt. Lyden er bra, stemningen er god. Verdenskartet irriterer meg litt og inventory systemet i Oblivion var mer effektivt spør du meg.

 

Ellers er det helt kanon, strålende fornøyd.

 

Du spiller på konsoll sant? På PC er ihvertfall grensesnittet ca en million ganger bedre i skyrim. (Med mindre du brukte mods i oblivion da, men da er det en teit sammenligning)

 

Nei, spiller det på data. I min mening er brukergrensesnittet helt klart siktet mot konsoll og ikke PC. Jeg synes det var mye letter å ha med å gjøre i forgjengeren, selv om det i Skyrim ser mye penere ut. For eks; Jeg liker måten "leveling up" er satt opp til fungere, men ikke hvordan man navigerer seg til den menyen. Det samme gjelder "inventory". Det store kartet ser bra ut, men gir alt for lite info.

 

Dette er min mening, jeg klandrer ikke andre for å like det. Spillet er så langt godt over min forventning og jeg digger det. Cheers! ;D

Endret av venture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...