Gå til innhold

Skyrim - Noen som har fått det tidlig i posten enda?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lagt merke til at det er en del i andre land som har fått Skyrim tilsendt allerede nå. Slike glipper skjer selvfølgelig fra tid til annen, men lurte på om det er noen som har opplevd det med en spesifikk butikk i Norge enda?

 

Jeg bestilte det fra DustinHome, håper at jeg kanskje får det 10.11 i det minste, sånn at jeg slipper å bli fristet til å kjøpe det på Steam klokken 12.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte fra CDON akkurat nå. Håper de er kjapp med å sende ut :)

Bor langt oppe i nord.

Noen som har fått spillet sitt derfra ennå?

 

Om jeg ikke får spillet til 10.11.11 stikker jeg tidlig på morgenen ned på butikken å kjøper skyrim og benytter meg av angreretten hos cdon :p

Endret av Freestyle89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke bare å avbestille da og heller preloade fra steam? eller dra på butikken tidlig på morgenen å kjøpe det?

Avbestilte fra cdon fordi de ennå ikke har sendt det av gårde, drar heller på butikken på morgenen å kjøper det :)

Kjipt å ikke få spilt den første natta, men klarer å vente 9 timer ekstra har jeg funnet ut :p

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til en ting som har blitt ganske tydelig med Skyrim. Lenge har spillindustrien gått langt for å forhindre piratvirksomhet av PC-spill. Noe har fungert bra, mye har fungert dårlig - og kanskje fått folk til å skaffe piratversjonen av spillet for å slippe unna tungvinte kopisperrer. I de senere årene har man sett at det har dukket opp piratversjoner av konsollspill på nettet, og det har nærmest eksplodert i de to siste årene. Jeg har en kamerat som har Xbox, og han har alle de nyeste spillene som er verdt å ha, men har ikke kjøpt et eneste konsollspill.

 

Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at på grunn av anti-piratvirksomhet på PC, er det ikke mulig å spille spillet før release. Men på konsoll kan du spille det så snart du får det på konsollen. Og de eneste versjonene jeg har sett som har lekket av Skyrim er konsollversjonene. Lurer på om industrien har lagt merke til dette også...

 

http://www.dsogaming.com/news/the-elder-scrolls-v-skyrim-leaked-on-x360-10-days-before-official-release/

Lenke til kommentar

Gamezone kjørte ut sendingbekreftelser på mandag da de hadde mange forhåndsbestillinger. PC versjonen ble sendt ut mandag antar jeg fordi PC spillere ikke kan spille før 11.11 uansett. Konsoll ble holdt igjen til tirsdag for at ingen skulle få det altfor tidlig. Snodig nok sa de allikevel på facebook at ingen ville sendes ut før tirsdag noe som ikke stemmer helt tydeligvis :)

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...