Gå til innhold

10 grunner til at jeg synes Battlefield 3 er dårlig pr. idag..


Anbefalte innlegg

Altså... rammere. Cmon? :nei:

 

Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da"

 

Ser ikke problemet.

 

Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså... rammere. Cmon? :nei:

 

Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da"

 

Ser ikke problemet.

 

Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue :)

Om ingen andre bruker flyet og heliet lager store problemer for eget lag og piloten ikke klarer å skyte heliet ned på normalt vis så for all del ram driten ut av de^^

I tillegg er ramming veldig random i bf3. Som regel funker det dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså... rammere. Cmon? :nei:

 

Er det noen sanne rammere her inne, kan dere dra dit peppern gror! Patetiske nabbhull skal man lete lenge etter. "Oi, klarer visst ikke å skyte ned chopperet, selv om jeg har prøvd hele runden. Jaja, får bare krasje i det da"

 

Ser ikke problemet.

 

Regner sterkt med at du kødder, for ellers er du helt idiot i hue :)

Om ingen andre bruker flyet og heliet lager store problemer for eget lag og piloten ikke klarer å skyte heliet ned på normalt vis så for all del ram driten ut av de^^

I tillegg er ramming veldig random i bf3. Som regel funker det dårlig.

 

Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet!

 

Ser fortsatt ikke problemet. Akkurat som at jeg ikke ser noe problem i å skyte RPG på infanteri. Folk utnytter muligheter som spillet gir deg. Greit, du synes det er en kjip måte å bli drept på, men hva så?

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Det er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. For det første utnytter du en idiotisk feil i spillet hvor den i helikopteret dør, mens flyet kan fly videre (Svært realistisk til alle dere som mener BF3 er realistisk). For det andre er ramming svært vanlig. Ikke bare direkte med at piloten prøver å ta selvmord med å kjøre flyet rett inn i helikopteret, men også ved at enkelte prøver å "tippe" helikopteret over på siden slik at det mister kontrollen og krasjer. Helt idiotisk og flaut spør du meg. Klarer du ikke å skyte ned helikopteret er du rett og slett ikke god nok. Spill LUDO istedet!

 

Ser fortsatt ikke problemet. Akkurat som at jeg ikke ser noe problem i å skyte RPG på infanteri. Folk utnytter muligheter som spillet gir deg. Greit, du synes det er en kjip måte å bli drept på, men hva så?

 

 

Dette gidder jeg ikke. Håper du bestemmer deg for å fly chopper en dag, slik at du også kan bli rammet. Kanskje du skjønner da..

Lenke til kommentar

Det er helt meningsløst å argumentere FOR ram ved å si at "spillet åpner for det". Spillet åpner for TK også, eller parkere bil forran fly som forsøker å ta av.

 

De serverne jeg spilte BF-2 på det siste året kicka piloter etter 2nd. ram - og det synes jeg var helt greit. Hva BF-3 angår så ser jeg at servere kicker spillere dersom man benytter RPG mot infanteri. Klarer du ikke å fly uten å ramme, eller om du går inn for å ramme så kan du like godt finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...