Gå til innhold

Samsung Galaxy SII og alle feil som følger med enheten.


Anbefalte innlegg

Hei, gutter og jenter!

 

Jeg slo til på en Samsung Galaxy SII og solgte min gamle iPhone 4 ...

 

Følgende har skjedd siden innkjøpet ...

 

Det har dukket opp en loddrett strek over skjermen, fra ytterst på toppen til nederst på bunnen. Streken er helt rett. Jeg har ikke hatt telefonen i klem eller mistet den i gulvet da jeg er svært redd for den. Vet ikke helt, men høres dette ut som en hardware-feil jeg kan få reparert på garantien? Og vet noen om det er godt med Super AMOLED plus-skjermer hos serviceverkstedene? Bare så jeg ikke får den i retur med en kjip Super-LCD?

 

Har AMOLED-skjermer noen generelle svakheter siden dette skjer sånn helt uten videre?

 

Da jeg skulle legge inn musikk og samtidig ta backup av informasjon på mobilen, så er det null respons i hverken telefonen eller PC'en min når jeg kobler til USB. Har prøvd alt fra å aktivere USB debug og velge USB-lagring i verktøymenyen. Hva er feil ???

 

Kjenner jeg begynner å angre på kjøpet ... Om den må repareres tar det vel ett par år før jeg får den tilbake!

 

Hilsen Eirik.

 

PS: Bildet vedlagt skal bare illustrere feilen med skjermen.

post-263076-0-95042300-1320384102_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om feilen har dukket opp rett etter at du kjøpte mobilen så skal den egentlig regnes som DOA , dvs dead on arrival og du bør få byttet relativt kjapt.

Dra til butikken der du kjøpte den og si ifra så fort som mulig.

 

En slik linje på skjermen er nok sannsynligvis en hardware feil og siden pcen din også henger når du kobler til via usb så antar jeg at noe er alvorlig galt med telefonen (med mindre du har problemer med usb porten på pcen da eller andre problemer som utløses av usb tilkoblinger).

 

Det er kjipt når sånt skjer, men det hender innimellom. Du må nok som sagt levere inn telefonen og satse på å få en ny relativt kjapt , tror nok det kommer til å ordne seg relativt kjapt.

 

Spør hvor lenge det vil ta og si ifra klart om du må ha en lånetelefon i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...