Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Matchmaking er balansert! Om dere spiller 5 spillere i stacks så møter dere andre stacks. Da er alt avhengig av team skills.

 

Om dere spiller solo så møter dere andre solo playere. Har dere uflaks så får dere 5 man stacks vs solo.

 

Er det 2 man stacks så får det andre laget også 2 man stacks. Til slutt er alt avhengig av skills. 5 man stacks som kommer fra Russland er veldig gode. Det er bare Amerikanere som whiner om russerne, så hvorfor skal nordmenn følge amerikanernes fotspor??? Klarer vi ikke å tenke selv??? Iblant er det du selv som er dårlig i spillet og ikke russerne :D

 

Når alt kommer til alt i 5 man stacks! Så er det beste å kunne spille alle heroes og kun spille rd, sd og captains mode. Ikke ta AP! Tar man ap så man vente venteleken fordi de idiotene venter på å counterpicke hele tiden. Også gjelder det å velge riktig heroes. Det spiller ingen rolle hvor god du er i dota. Velger man feil heroes mot en annen 5 man stacks har laget tapt spillet. Jeg anbefaler solo players a spille AP, mens 5 man premades burde holde seg unna AP og spille rd, all random mode, sd og captains mode.

 

tror du er ett troll. Spiller Amerikanerne mot RUS i d2? Neppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med buffene som er kommet på vipers aghanim i det siste mener jeg at det er et brukbart item - ikke på en ren carry viper, men fungerer veldig bra som en "anti-carry" - reduserer DPS på motstanders carry dramatisk, og ultiet kan spammes mye oftere enn de kan bruke BKB for å countre deg.

 

 

Spilte ett game igår etter en måneds pause grunnet eksamen. Grusomt. :p

Viper ult går gjennom bkb fyi.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husker dager hvor en hard carry ble kalt en hard carry, en support en support, en roamer en roamer og videre, de talla er for min del ubrukelige da jeg fortsatt kaller rollene etter hva de spilles som, ikke hvor mye farm de skal ha. :p

 

tror du er ett troll. Spiller Amerikanerne mot RUS i d2? Neppe.

Spilte et par games på USW i går og kan trygt si at Russere spiller der ja, er ikkenoe vits å tvile på det når du kan sjekke diverse forums og se Amerikanere klage på russere..

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Jeg husker dager hvor en hard carry ble kalt en hard carry, en support en support, en roamer en roamer og videre, de talla er for min del ubrukelige da jeg fortsatt kaller rollene etter hva de spilles som, ikke hvor mye farm de skal ha. :p

 

 

Spilte et par games på USW i går og kan trygt si at Russere spiller der ja, er ikkenoe vits å tvile på det når du kan sjekke diverse forums og se Amerikanere klage på russere..

Finnes mange helter som kan spilles i flere roller, er derfor talla er greie å bruke. Og det er ikke akkurat så jævlig vanskelig å forstå heller ;)

 

Er windrunner for eksempel en support eller en semi carry? Eller kanskje en utility hero, kan spilles som mye forskjellig.

Endret av EirDir
Lenke til kommentar

En uskreven regel, det er alltid en russer i matchen. Ingen vet helt hvorfor, selv ikke russerne. Dessverre har de også store språkproblemer og flertallet leverer kun kråketegn i chatten, engelsk wut? :tease:

К Сожалению...

 

Lurer på om Valve skal ta en liten S2 (HoN), og utelukke russere fra Europe West i alle fall. Er dessverre slik at mange av de prøver sikkert å vinne og spille et bra game, men det er altfor mange som troller, eller rett og slett ikke kan kommunisere på engelsk. Blir liksom ikke et bra game ut av det, og det er det siste Valve vil, at folk ikke vil spille det pga spillere som bare øderlegger for andre.

Lenke til kommentar

Blir litt søkt hvis puppey og dendi og gjengen ikke kan spille på europeiske servere da.

 

er det ikke puppey som selv klager på å spille med russere?

 

Usikker på om det har vært spøk eller alvor, antar at det er spøk-

 

Det burde vært et slags system som gjør at skal du spille på EU west så må du kunne engelsk.

 

Ikke mye, men nok til å kunne kommunisere med spillerne på laget ditt annet enn typiske russiske setninger som ikke er godt for annet en flame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...