Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Dette med russere som ødelegger games er nok ganske overdrevet, og skyldes kanskje også at det faktisk er veldig mange russere som spiller dota. Men tror ikke det er tatt helt ut av luften heller. De russerne jeg kjenner (over internett) liker godt å trolle, har ganske sær og slem form for humor etc, tror det kan være noe kulturelt betinget også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt med mange russere, også vært en del av et inhouse community med en del russere, ikke alle er like gode i Engelsk, ikke alle er like gode i DotA, men alle er stort sett veldig hyggelige. Har også spilt en del med en russer som faktisk er ganske god i Engelsk, og som også er god i DotA, har slått en del av prosa i pubs med han. Jeg tror seriøst ikke at en større andel av russere er "game ruiners" enn andre nasjonaliteter. problemet er som sagt bare at de skiller seg ut ved å skrive cyrrilisk, i motsetning til alle (?) andre nasjonaliteter i Europa, som skriver latin.

Lenke til kommentar

Dette med russere som ødelegger games er nok ganske overdrevet, og skyldes kanskje også at det faktisk er veldig mange russere som spiller dota. Men tror ikke det er tatt helt ut av luften heller. De russerne jeg kjenner (over internett) liker godt å trolle, har ganske sær og slem form for humor etc, tror det kan være noe kulturelt betinget også.

"Dota -ap no ru" i battle.net var i vår krets hostet på to grunner: De hadde dårlig ping, og de snakket dårlig engelsk. Nå er ikke pingen like stort problem lenger som den var i 2003, men på war3-tiden var høy latency det verste som fantes, da alle måtte se på en "waiting screen" hvert 30. sekund mens man ventet på at den med drittnett skulle "catch up", og hvis han disconnectet var det ingen vei inn i gamet igjen. Det var harde tider.

Lenke til kommentar

Har ikke de andre spillene attack animation forskjeller? Jeg er noob, kun spilt dota2. Det er jo kjempegøy at heltene har forskjellige hastigheter på rightclick angrepene! Bidrar til mangfoldet... så merker det godt når man går mot folk som slår annerledes enn deg (hardere, raskere etc) og som denier mye!

 

Merkes også godt når man tester en ny helt :) Oisann, for tidlig/seint ute med last hit...

Siden du lurer. I League of Legends er det forskjeller i attack animations, men forskjellene er tonet ned til et nivå der man last hitter greit med en ny champion etter et par minion waves. Det virker også som om nyere helter generelt har raskere attack animation enn gamle helter.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt med mange russere, også vært en del av et inhouse community med en del russere, ikke alle er like gode i Engelsk, ikke alle er like gode i DotA, men alle er stort sett veldig hyggelige. Har også spilt en del med en russer som faktisk er ganske god i Engelsk, og som også er god i DotA, har slått en del av prosa i pubs med han. Jeg tror seriøst ikke at en større andel av russere er "game ruiners" enn andre nasjonaliteter. problemet er som sagt bare at de skiller seg ut ved å skrive cyrrilisk, i motsetning til alle (?) andre nasjonaliteter i Europa, som skriver latin.

 

Har selv flere jeg spiller med som er russere, de er relativt gode og snakker semibra engelsk. Dog, når jeg starta den andre kontoen og spilte meg opp fra bunn av på solo, finner du de værste. De som gjør akkurat som det passer for dem selv, skriver bare stygge ting på engelsk, litt som de fleste av oss som har lært oss de styggeste russiske tingene vi kan si.

 

Jeg skal være enig i at det kan være kulturelt, men har en liten følelse av det finnes flere av disse på lavere nivå. Russerne som har kommet litt høyere opp spiller for å vinne som de fleste andre.

 

PS sorry for dobbelpost.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Hallo

 

Jeg og en kompis ser etter noen flere og spille med ettersom vi er lei av å spille med mindre smarte random personer :) Vi er bare ute etter folk som vil ha det hyggelig og som vil samarbeide.

Vi er selv ganske nye men liker ikke å tape :)

 

Eneste krav er at du har ikke liker å tape, har mikrofon og er villig til å bruke skype.

 

steam ID: bergmaster

Lenke til kommentar

Yeeeey, fleire wins enn tap :)

Tok berre 247 kamper :p

 

Lol samma her på omtrent samma antall kamper, men nå har jeg gått på så mye smeller at jeg ligger under med 2-3 kamper :`(

 

Virker som om jeg har møtt flinkere folk i det siste... Og jeg må så jævlig ekspandere min hero roster... Jeg må bli mer allsidig!

Lenke til kommentar

Det at de ikke hadde spilt Dota før gjorde at jeg heller ville ha stukket kniver i pungen min en å høre på dødfødt informasjon som "bug turrets" og "rhinomantaur".

 

De sa til og med at de hadde spilt Dota2 for å forberede seg, men klarer ikke engang å si QUEEN of pain, klarer ikke å forstå noen som helst av items, som feks å si at Shadowblade gir Sven cleave...

 

Nei takk, om jeg aldri hører noe fra de castersa der på evig tid så er det for tidlig.

Lenke til kommentar

Det at de ikke hadde spilt Dota før gjorde at jeg heller ville ha stukket kniver i pungen min en å høre på dødfødt informasjon som "bug turrets" og "rhinomantaur".

 

De sa til og med at de hadde spilt Dota2 for å forberede seg, men klarer ikke engang å si QUEEN of pain, klarer ikke å forstå noen som helst av items, som feks å si at Shadowblade gir Sven cleave...

 

Nei takk, om jeg aldri hører noe fra de castersa der på evig tid så er det for tidlig.

Mad cuz bad ;)
Lenke til kommentar

"Barnslig" er så jævlig bra insult når du sitter å snakker om spill du sitter å spiller på nett... :)

Mener du at bare barn spiller spill på internett?

Den der må du lenger ut på vidda med. :p

 

PS: Jeg sa aldri barnslig, vennligst ikke legg ord i munnen på andre, det er veldig frekt.

Endret av Puro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du at bare barn spiller spill på internett?

Den der må du lenger ut på vidda med. :p

 

PS: Jeg sa aldri barnslig, vennligst ikke legg ord i munnen på andre, det er veldig frekt.

Beklager, var overhodet ikke meningen å legge ord i munnen på deg, håper det går greit, og at du får såve i natt. Endret av EirDir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...