Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det at de ikke hadde spilt Dota før gjorde at jeg heller ville ha stukket kniver i pungen min en å høre på dødfødt informasjon som "bug turrets" og "rhinomantaur".

 

De sa til og med at de hadde spilt Dota2 for å forberede seg, men klarer ikke engang å si QUEEN of pain, klarer ikke å forstå noen som helst av items, som feks å si at Shadowblade gir Sven cleave...

 

Nei takk, om jeg aldri hører noe fra de castersa der på evig tid så er det for tidlig.

 

Det er derfor du har en innebygd menneskelig evne som heter fri vilje. Den lar deg skru av en stream i stedet for å kastrere deg selv.

 

WCG bare pressa inn to stykker som egentlig var der for å kommentere andre spill (SC2/LoL) til å kommentere en mindre viktig Dota 2 match fordi Tobi var opptatt med å caste WC3 DotA.Samtidig sleit de med å bruke riktige navn på ting da clienten var på kinesisk. De sa fra på forhånd at de ikke visste en døy om spillet og det burde vært tydelig for en hver person at det ikke gjorde det etter 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er derfor du har en innebygd menneskelig evne som heter fri vilje. Den lar deg skru av en stream i stedet for å kastrere deg selv.

Men hvorfor gjøre det når man kan klage på forumet istedet? Nesten som om vi kan gjøre noe med det.

 

Og noen andre castere enn Tobi er en frisk pust. Sier ikke at han er dårlig, tvert imot. Men alltid artig med noe nytt, selv om de var litt "dårlige/komiske" (heller ikke et problem i min bok, så lenge det ikke er en viktig kamp), og de sa det på forhånd som JonasKFC skrev.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Men hvorfor gjøre det når man kan klage på forumet istedet? Nesten som om vi kan gjøre noe med det.

 

Og noen andre castere enn Tobi er en frisk pust. Sier ikke at han er dårlig, tvert imot. Men alltid artig med noe nytt, selv om de var litt "dårlige/komiske" (heller ikke et problem i min bok, så lenge det ikke er en viktig kamp), og de sa det på forhånd som JonasKFC skrev.

 

puppey på kommentator er bare lal, mer morsomt enn tobi og så mye bedre enn sheever.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Hvorfor klage på Tobi på forumet her, nesten så du tror vi kan gjøre noe med det..

 

PS: Unger i disse dager forstår ikke forskjellen på å klage og å ytre en mening, er synd.

Tobi er ræva, det er min mening, du sa noe om forskjell på klaging og å ytre en mening? Tobi sier så jævlig mye bull shit og har ikke peiling på hva han snakker om i det hele tatt, derfor synes veldig mange av de som forstår litt DotA at han er veldig dårlig.
Lenke til kommentar

Hvorfor klage på Tobi på forumet her, nesten så du tror vi kan gjøre noe med det..

 

PS: Unger i disse dager forstår ikke forskjellen på å klage og å ytre en mening, er synd.

 

Du forstår tydeligvis ikke hva det innebærer å ytre en mening. Ytrer man sin egen mening må man tåle kritikk av sin egen mening. I stedet for å komme med et legitimt svar på kritikken gjør du et pinglete trekk i å stille deg høyere enn dine kritikere.

Lenke til kommentar

For dei av dåke som speler public, kva rolle pleier dåke å vere?

 

Eg har både AP, SD og RD som settings, og da blir mesteparten av kampane all pick. Som regel tar eg berre random, men vurderer kanskje å gi meg med det. Ekstra gullet er jo nice, og spenninga over kva hero ein blir, men det fører jo av og til litt problem med seg.

 

Har tidligare spelt mest support, men vurderer å satse litt meir på carries.

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis spiller en del, og vi søker flere seriøse spillere! Han er gammel dota veteran, selv er jeg "intermediate" ifølge han.

 

Vi er flere som spiller sammen iblant, men resten er fryktelig casual så vi søker flere som kunne tenkt seg å bruke litt tid på å spille ordentlig dota, og mulig kunne sette igang litt skirmishes mot andre lag etterhvert ^_^

 

Vi har ingen ønsker eller planer om å bli "pro", men ønsker et lagmiljø der man kan samarbeide og slippe pub tullet. Vi skal bli så gode som vi kan bli utifra våre irl forutsetninger.

 

Bare add meg på steam og eller pm her om du vil være med:)

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

For dei av dåke som speler public, kva rolle pleier dåke å vere?

 

Eg har både AP, SD og RD som settings, og da blir mesteparten av kampane all pick. Som regel tar eg berre random, men vurderer kanskje å gi meg med det. Ekstra gullet er jo nice, og spenninga over kva hero ein blir, men det fører jo av og til litt problem med seg.

 

Har tidligare spelt mest support, men vurderer å satse litt meir på carries.

Spiller AP, men om man er 5, er det CM det går i. Og jeg velger oftest random når jeg spiller public AP, men de gangene jeg ikke gjør det eller spiller CM, spiller jeg rollene 1 til 3.

 

For de som ikke skjønner det jeg mente med at jeg spiller rollene 1-3, så her: http://www.teamliqui...topic_id=366357

Er en ganske genial side der man forklarer de ulike rollene og hva de burde gjøre i et 1 til 5 system, der 1 er hard carry og 5 er hard support.

 

PS. Jeg ser at folk enten vil spille Carries eller Support. Bare så folk vet, det er flere roller enn det. Se på linken, så ser dere hva rollene er for noe.

Endret av Bamsemums313
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sa fra på forhånd at de ikke visste en døy om spillet

Må bare nevne at de faktisk sa før gamet og imens at de faktisk hadde spilt et par games for å forberede seg til WCG, men hvordan kan de ha spilt et par games uten å i det hele tatt vite hva feks tangos eller bottle er? ;P

 

PS: LGD vs LGD.Int atm :D

Lenke til kommentar

Spiller AP, men om man er 5, er det CM det går i. Og jeg velger oftest random når jeg spiller public AP, men de gangene jeg ikke gjør det eller spiller CM, spiller jeg rollene 1 til 3.

 

For de som ikke skjønner det jeg mente med at jeg spiller rollene 1-3, så her: http://www.teamliqui...topic_id=366357

Er en ganske genial side der man forklarer de ulike rollene og hva de burde gjøre i et 1 til 5 system, der 1 er hard carry og 5 er hard support.

 

PS. Jeg ser at folk enten vil spille Carries eller Support. Bare så folk vet, det er flere roller enn det. Se på linken, så ser dere hva rollene er for noe.

 

dog alle vil være 1-2 og 3 pub. Picker du support får du automatisk 4-5 aleine :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...