Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fått meg til å spille litt Dota 2 nå, og må si jeg synes det er spennende å lære seg nye heroes.

Spilt litt Spirit Breaker(Rampage på HoN), og det og Ursa er favorittene til nå.

 

Kommer ganske ofte i game med russere som ikke kan en døyt engelsk, og mye folk som ikke har peiling på hva de gjør. Håper det blir bedre etter noen games.

Lenke til kommentar

Endelig fått meg til å spille litt Dota 2 nå, og må si jeg synes det er spennende å lære seg nye heroes.

Spilt litt Spirit Breaker(Rampage på HoN), og det og Ursa er favorittene til nå.

 

Kommer ganske ofte i game med russere som ikke kan en døyt engelsk, og mye folk som ikke har peiling på hva de gjør. Håper det blir bedre etter noen games.

Spirit breaker er jo ikke Rampage da, de har en eller to spells fells? Men rampage har jo også batrider ulti.

 

Spiller du bra får du bra mmr og møter gode folk. Spiller du ikke bra så... ja, du forblir i samme mmr, eventuelt dropper ned.

Lenke til kommentar

Har noen nøkler til dette fremdeles? Jeg ser etter 2 nøkler, en til meg selv og en til broren min. Forstod det slik at spillet blir gratis når det kommer ut, så er litt usikker på hvorfor det selges på Steam.

Add meg på steam: GG_Gandalf, så skal jeg gifte deg 2 keys.

 

Så lenge du greier det før jeg går å legger meg i kveld, reiser til Spania i morgen tidlig :)

Endret av EirDir
Lenke til kommentar

Spirit breaker er jo ikke Rampage da, de har en eller to spells fells? Men rampage har jo også batrider ulti.

 

Spiller du bra får du bra mmr og møter gode folk. Spiller du ikke bra så... ja, du forblir i samme mmr, eventuelt dropper ned.

 

Spirit Breaker er lik som Rampage var. De rebuildet Rampage på HoN, men han var lik før.

Ja, går sakte men sikkert oppover, er bare litt frustrerende å komme med folk som ikke har en eneste idè om hva de gjør, og taper games nettopp på grunn av det(Skal heller ikke legge all skylden på dem).

Lenke til kommentar

Spirit Breaker er lik som Rampage var. De rebuildet Rampage på HoN, men han var lik før.

Ja, går sakte men sikkert oppover, er bare litt frustrerende å komme med folk som ikke har en eneste idè om hva de gjør, og taper games nettopp på grunn av det(Skal heller ikke legge all skylden på dem).

I know your pain bro! Eneste tipset jeg har er egentlig å spille i stack, da kan du i alle fall snakke med de du spiller med hvis de gjør noe galt, og prøve å improve sammen. Møtte nylig singsing stack med en kompis, og man skulle tro at man hadde halv decent folk på laget når man møter slik motstand (i og med at de var 5man stack også, vi var meg og en kompis i stack på vårt), men tror sjelden jeg har hatt større retards på laget.

 

@Dubious: Jeg fikk meg (heldigvis) litt søvn tidligere i kveld, men har nå prøvd å sende deg 2 keys på steam, er usikker på om du greier å motta begge, men du bør i alle fall få en, have fun :)

 

 

EDIT: Visste ikke at rampage var som sb før, spilte ikke hon i starten.

Endret av EirDir
Lenke til kommentar

Tenker det kommer seg når jeg får flere games på tavlen. Føler man må være minimum tre stykker for å kunne vinne når man har to retards på laget, så får la vær å spille når det er kun meg på foreløpig.

Alt er selvsagt relativt, de jeg ser på som retards i min matchmaking ville kanskje gjort det veldig bra i din mmr etc, nivået blir høyere jo mer du spiller (gitt at du forbedrer deg selv også), men det finnes fortsatt veldig mange retards som ikke forstår særlig mye, selv om de kanskje kan være gode i noe (finnes mer enn nok spillere som picker hard carry og farmer veldig bra, men ikke forstår at battlefury på AM ikke ALLTID er riktig valg).
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

fy faen det er så mange retards på DOTA 2 serverene at halvparten hadde vært nok. Folk som klager over at de har så dårlig pc at de får 15 fps.

 

Lion som bruker ultien sin bare for å stjele kills, for eksempel når vi har en stunned med 100hp så waster han ultien sin for å få killet. Skjedde ca 7 ganger i kampen og gjorde at jeg med TA ble 0/5/10 en god stund, helt til jeg farmet nok til at det løsnet for meg og jeg fikk positiv score.

 

For en idiot Lion det var, eneste han prøvde på var å få kills, jeg så ikke en gang hvor han faktisk brukte ultien på en fornuftig måte, når jeg klaget på han og sa at han ikke må waste ultien så sier han at det skjer automatisk, for en idiot og han er lvl 32. Han hadde 6 assists over 40 minutter 6 kills og 10 deaths.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

viser seg nå at han er med i en klan som heter 55. Det forklarer saken.

 

Problemet her er at han bruker single queue som en eksperimenteringsmåte, han prøvde å få Lion til å bli en carry og failet hardt.

 

Det er urettferdig for de som faktisk tar single queue seriøst når folk som han leker seg mens vi andre faktisk prøver å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...