Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Spilte noen kamper her i går med en som aldri hadde spilt det før. Da kom jeg inn i noe "newb"-matchup greier som gjorde at folk som stakk ble erstattet av en feeding bot.

Du spilte da Least Played

Lenke til kommentar

Noen intresert i å joine dota matches ?
Lyst å spille med folk som ikke flipper ut bare om man dør 1 gang , men heller ha det artig uansett hvor dårlig man spiller.
alle skills nivåer velkommen , men vil anbefale de som er ganske ny i dota om og ta bot matcher så dem får lært det ''basic'' i dota :)

Steamid : V0ltninja (O er en Null) :p


Lenke til kommentar

Sant nok. Spiller sjelden de heltene, så glemte de ut. Men kunne funnet på å bygge armlet på de også. Riktignok ikke så glad i armlet på CK. Føler det finnes bedre alternativer til den helten.

Det er vel heller omvendt, IMO. Det finnes bedre alternativer til både WK og Slardar.

Armlet utgjør en stor forskjell for hvor hardt illusjonene dine slår.

 

Armlet - > Phantasm -> Reality Rift - > ded

Lenke til kommentar

Det finnes ikke bedre DPS-alternativer på WK og Slardar. Greien er vel mer at på de to må man ofte prioritere blink. Men spiller man carry WK går man armlet imo.

 

Jeg har ikke gått Armlet på WK på år og dag. Etter han ble populær igjen så er det vel Maelstrom -> Blink -> Mjollnir som er den mest populære builden på han også.

 

Armlet faller av senere i spillet og bygger ikke videre til noe. Det er ikke tilfellet med Maelstrom.

 

Nå er det jo såklart, som med det meste annet i Dota, avhengig av hva du møter og hva du har på laget også.

Endret av Rottingflesh
Lenke til kommentar

 

Det finnes ikke bedre DPS-alternativer på WK og Slardar. Greien er vel mer at på de to må man ofte prioritere blink. Men spiller man carry WK går man armlet imo.

 

Jeg har ikke gått Armlet på WK på år og dag. Etter han ble populær igjen så er det vel Maelstrom -> Blink -> Mjollnir som er den mest populære builden på han også.

 

Armlet faller av senere i spillet og bygger ikke videre til noe. Det er ikke tilfellet med Maelstrom.

 

Nå er det jo såklart, som med det meste annet i Dota, avhengig av hva du møter og hva du har på laget også.

 

Wraith King er en support i mitt hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...