Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Har et spm ang lading av batteriet.

 

La oss si at du nesten er tom for strøm. Brettet står i docken (tastaturet). Du har 10% strøm på tastaturet plus 10% på tastaturet. når man da kobler til lader lurer jeg på hva som lades.

 

Lades både brettet og tastaturet samtidig? Eller vil f.eks brettet bli ladet 100% før i det hele tatt tastaturet begynner å bylles med strøm?

 

Det vil aldri skje at du har 10% på begge samtidig. Docken vil begynne å lade brettet så snart det er under 50% eller noe, ikke sikker på nøyaktig prosent. Så når batteriprosenten på docken er på 0%, så er kanskje brettet sin prosent på 70-100%. Men si docken er på 40%, og brettet på 80%, når du da setter i laderen så vil brettet lade mye fortere enn docken, men når brettet er fulladet, så vil docken lade for fullt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil gjene deaktivere flash i den medfølgende nettleseren, men fant ingen valgt for dette? Dessverre ser det ut som om skjermen min blør litt lys igjennom nede i hjørnet til høgre, samt litt nesten i topp på høgre siden :thumbdown: Kun merkbart med mørk bakgrunn dog, men likevel...

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvordan er det med apper på transformer prime kjøpt i statene ?

 

Kjøpte meg en her om dagen, er fortsatt i statene og pålogget wifi, men får ikke lastet ned appen til tv 2 sporten med følgende melding

 

" Asus Transformer Prime TF201

This item cannot be installed in your device's country"

Lenke til kommentar

Har et spm ang lading av batteriet.

 

La oss si at du nesten er tom for strøm. Brettet står i docken (tastaturet). Du har 10% strøm på tastaturet plus 10% på tastaturet. når man da kobler til lader lurer jeg på hva som lades.

 

Lades både brettet og tastaturet samtidig? Eller vil f.eks brettet bli ladet 100% før i det hele tatt tastaturet begynner å bylles med strøm?

 

I testen fra dinside står det litt om dette. (Nesten nederst, over avsnittet om multimedia.)

 

Etter halvannen time i ladekontakten (hvor de startet med 0% på docken og 18% på brettet, var batteriet fylt med 20% på docken og 80% på brettet. Dvs begge lader, men heldigvis er det styrt så brettet får mesteparten.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål!

 

Fikk alle dere oppdatering til 4.0 automatisk via brettet eller må det legges inn fra PC?

For når jeg trykker på "se etter oppdatering" på brettet står det ingen oppdatering tilgjengelig!

 

-Per

 

Med en gang jeg startet opp brettet for første gang, lastet det ned oppdateringen av seg selv.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål!

 

Fikk alle dere oppdatering til 4.0 automatisk via brettet eller må det legges inn fra PC?

For når jeg trykker på "se etter oppdatering" på brettet står det ingen oppdatering tilgjengelig!

 

-Per

 

Med en gang jeg startet opp brettet for første gang, lastet det ned oppdateringen av seg selv.

 

Hmm.. Merkelig at jeg ikke har fått min oppdatering da! Forhåpentligvis kommer den snart, 4.0 er vell fremdeles litt buggy så er ikke verdens undergang..

 

Fordel nå er også at jeg får et inntrykk av forbedringene når den først kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...